nu heb ik een 2de aangemaakt.
hoe kan ik ervoor zorgen dat de members van forum 1 zich niet weer hoeven te registreren op forum 2??
de een is http://www.brocoteam.nl/forum1 en de ander http://www.brocoteam.nl/forum2 zeg maar

is dit mogelijk?
Code: Selecteer alles
define('USERS_TABLE', $table_prefix.'users');
define('USERS_TABLE', $old_forum.'users');
$table_prefix = 'phpbb_';
$old_forum = 'prefix_';
$sql = "INSERT INTO " . USERS_TABLE . " (user_id, username, user_regdate, user_password, user_email, user_icq, user_website, user_occ, user_from, user_interests, user_sig, user_sig_bbcode_uid, user_avatar, user_avatar_type, user_viewemail, user_aim, user_yim, user_msnm, user_attachsig, user_allowsmile, user_allowhtml, user_allowbbcode, user_allow_viewonline, user_notify, user_notify_pm, user_popup_pm, user_timezone, user_dateformat, user_lang, user_style, user_level, user_allow_pm, user_active, user_actkey)
VALUES ($user_id, '" . str_replace("\'", "''", $username) . "', " . time() . ", '" . str_replace("\'", "''", $new_password) . "', '" . str_replace("\'", "''", $email) . "', '" . str_replace("\'", "''", $icq) . "', '" . str_replace("\'", "''", $website) . "', '" . str_replace("\'", "''", $occupation) . "', '" . str_replace("\'", "''", $location) . "', '" . str_replace("\'", "''", $interests) . "', '" . str_replace("\'", "''", $signature) . "', '$signature_bbcode_uid', $avatar_sql, $viewemail, '" . str_replace("\'", "''", str_replace(' ', '+', $aim)) . "', '" . str_replace("\'", "''", $yim) . "', '" . str_replace("\'", "''", $msn) . "', $attachsig, $allowsmilies, $allowhtml, $allowbbcode, $allowviewonline, $notifyreply, $notifypm, $popup_pm, $user_timezone, '" . str_replace("\'", "''", $user_dateformat) . "', '" . str_replace("\'", "''", $user_lang) . "', $user_style, 0, 1, ";
Wat bedoel je nou? Ik snap je niet. Ik weet ook wel dat je daar wat kan toevoegen. Maar daar ging het hier dacht ik niet om. Ik zei alleen tegen je dat je de groepen table ook moest delen, omdat je anders problemen met permissies ed krijgt.svennson schreef:het is echt wel mogelijk hoor in usercp_register.php
hier kan het gewoon nog eens ingevoegt worden hoor.Code: Selecteer alles
$sql = "INSERT INTO " . USERS_TABLE . " (user_id, username, user_regdate, user_password, user_email, user_icq, user_website, user_occ, user_from, user_interests, user_sig, user_sig_bbcode_uid, user_avatar, user_avatar_type, user_viewemail, user_aim, user_yim, user_msnm, user_attachsig, user_allowsmile, user_allowhtml, user_allowbbcode, user_allow_viewonline, user_notify, user_notify_pm, user_popup_pm, user_timezone, user_dateformat, user_lang, user_style, user_level, user_allow_pm, user_active, user_actkey) VALUES ($user_id, '" . str_replace("\'", "''", $username) . "', " . time() . ", '" . str_replace("\'", "''", $new_password) . "', '" . str_replace("\'", "''", $email) . "', '" . str_replace("\'", "''", $icq) . "', '" . str_replace("\'", "''", $website) . "', '" . str_replace("\'", "''", $occupation) . "', '" . str_replace("\'", "''", $location) . "', '" . str_replace("\'", "''", $interests) . "', '" . str_replace("\'", "''", $signature) . "', '$signature_bbcode_uid', $avatar_sql, $viewemail, '" . str_replace("\'", "''", str_replace(' ', '+', $aim)) . "', '" . str_replace("\'", "''", $yim) . "', '" . str_replace("\'", "''", $msn) . "', $attachsig, $allowsmilies, $allowhtml, $allowbbcode, $allowviewonline, $notifyreply, $notifypm, $popup_pm, $user_timezone, '" . str_replace("\'", "''", $user_dateformat) . "', '" . str_replace("\'", "''", $user_lang) . "', $user_style, 0, 1, ";
Als je nu gewoon even goed leest, en niet zomaar wat neerpleurt, kom je veel verdersvennson schreef:neen zelfde database gebruiken wordt moeilijk , ik denk dat beter is dat je registratieforumulier 2 laten gebruiken.
info word 2 maal gebruikt :p ik zou wel wat spelen met die codes , maarja ik he