ik kan op eens geen sticky en mededelingen meer maken
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

ik kan op eens geen sticky en mededelingen meer maken
ik heb inmiddels al aardig wat modjes geinstalleerd en niet allemaal met succes. en ben nu er achter gekomen dat ik opeens geen sticky en mededeling niet meer kan maken. ik heb ook al in mijn admin paneel gekeken maar ik zou het gewoon moeten kunnen plaatsten.
schiet er bij jullie gelijk iets binnen welke file een fout is ingeslopen?
ik heb geinstalleerd:
skype mod
smilies ordered
resized posted images
calendar heb ik geprobeerd maar niet gelukt en heb toen ook het forum opnieuw moeten installeren omdat het helemaal fout liep
schiet er bij jullie gelijk iets binnen welke file een fout is ingeslopen?
ik heb geinstalleerd:
skype mod
smilies ordered
resized posted images
calendar heb ik geprobeerd maar niet gelukt en heb toen ook het forum opnieuw moeten installeren omdat het helemaal fout liep
Re: ik kan op eens geen sticky en mededelingen meer maken
hey zit met hetzelfde probleem op http://www.gymnasticsforum.be/phpBB
moet zeggen heb al zitten knoeien, het laatste wat ik gedaan heb is een phpBB er opnieuw op gezet en login.php gewijzigd. Anders heb ik niks veranderd.
Na het lezen van dit heb ik de orginele posting_body.tpl er ook eens over geplaatst maar echter zonder resultaat.
Mocht iemand nog een idee hebben hoor ik het wel, alvast bedankt voor jullie speurwerk, Danny
moet zeggen heb al zitten knoeien, het laatste wat ik gedaan heb is een phpBB er opnieuw op gezet en login.php gewijzigd. Anders heb ik niks veranderd.
Na het lezen van dit heb ik de orginele posting_body.tpl er ook eens over geplaatst maar echter zonder resultaat.
Mocht iemand nog een idee hebben hoor ik het wel, alvast bedankt voor jullie speurwerk, Danny

Open even een nieuw onderwerp alsjeblieft , aan een topic van meer dan een jaar oud hebben we maar weinig. Daarbij is het Support Template wel enorm handig.
Ok sorryStef schreef:Open even een nieuw onderwerp alsjeblieft , aan een topic van meer dan een jaar oud hebben we maar weinig. Daarbij is het Support Template wel enorm handig.

Maar ook dit is ondertussen opgelost.