Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
sadi
Bericht
door sadi » 11 jan 2006, 13:05
Hoi hoi
ik heb een probleempje men forum heb ik nu al een drie tal weken en loopt heel lekker, maar nu men webmaster had dit zo ingesteld dat ze zch eerst moesten voorstellen alvoorens ze toegang krijgen tot het forum dit allemaal goed tot op 9/01/06 vanaf die dag kunnen de mensen die pas geregistreerd en gewoon inloggen het forum zien zonder zich voor te stellen ( hoe en waar kan ik dit weer instellen dat ze zich weer moeten voorstellen ) want hoor niks van men webmaster
grz sadi
-
The Sting
Bericht
door The Sting » 11 jan 2006, 13:47
sadi schreef:Hoi hoi
ik heb een probleempje men forum heb ik nu al een drie tal weken en loopt heel lekker, maar nu men webmaster had dit zo ingesteld dat ze zch eerst moesten voorstellen alvoorens ze toegang krijgen tot het forum dit allemaal goed tot op 9/01/06 vanaf die dag kunnen de mensen die pas geregistreerd en gewoon inloggen het forum zien zonder zich voor te stellen ( hoe en waar kan ik dit weer instellen dat ze zich weer moeten voorstellen ) want hoor niks van men webmaster
grz sadi
Alle topic's op reg zetten.
Met groet, The Sting