klein probleempje

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Willem D

klein probleempje

Bericht door Willem D » 09 jan 2006, 22:06

Goeieavond mensen!

Ik heb een klein forumpje gemaakt om wat te poolen in het veldrijden, loopt allemaal prima.

Nou zit daar ook een "portal" aan het forum vast en dat wilde ik wat aanpassen door in het midden van die pagina de eerstvolgende crossen te plaatsen. Nou, dat is me na 2 uurtjes puzzelen gelukt.
Enig probleem waar ik (en m'n leden ook niet) achter komen hoe dat nou moet, de kolommen zakken bij iedere cross die ik invoor namelijk een stukje.

Dit is het adres: http://wielerpool.aaron.sohosted.com/portal.php

Zoals jullie zien zijn de middelste kolommen iets gezakt.

Ik heb deze code ingevoerd:

<table width="100%" cellpadding="2" cellspacing="1" border="0" class="forumline"><tr><td class="catHead" height="25"><span class="genmed"><b>RESTERENDE KOERSEN JANUARI</b></span></td>
</tr><tr><td class="row1" align="left"><span class="gensmall" style="line-height:150%">Zondag 15 Januari Lievin (WB) voor 14.00 inleveren! <br /> </span></td></tr><br />
<tr><td class="row2" align="left"><span class="gensmall" style="line-height:150%">Zondag 22-1 Hoogerheide (WB) voor 14.00 inleveren! <br /> </span></td></tr><br />
<tr><td class="row2" align="left"><span class="gensmall" style="line-height:150%">Zondag 29-1 Wereldkampioenschap voor 14.00 inleveren! <br /> </span></td></tr></table><br />

<table width="100%" cellpadding="2" cellspacing="1" border="0" class="forumline"><tr><td class="catHead" height="25"><span class="genmed"><b>KOERSEN FEBRUARI</b></span></td>
</tr><tr><td class="row1" align="left"><span class="gensmall" style="line-height:150%">Zaterdag 4-2 Lille (GvA) voor 14.00 inleveren! <br /> </span></td></tr><br />
<tr><td class="row2" align="left"><span class="gensmall" style="line-height:150%">Zondag 5-2 Hoogstraten (SP) voor 14.00 inleveren! <br /> </span></td></tr><br />
<tr><td class="row2" align="left"><span class="gensmall" style="line-height:150%">Zondag 12-2 Aigle (WB) voor 14.00 inleveren! <br /> </span></td></tr><br />
<tr><td class="row2" align="left"><span class="gensmall" style="line-height:150%">Zaterdag 18-2 Vorselaar (SP) voor 14.00 inleveren! <br /> </span></td></tr><br />
<tr><td class="row2" align="left"><span class="gensmall" style="line-height:150%">Zondag 19-2 Oostmalle (GvA) voor 14.00 inleveren! LAATSTE CROSS!!! <br /> </span></td></tr></table><br />

Mijn vraag, heeft iemand een idee hoe ik die 2 kolommen netjes onder elkaar kan krijgen?

Gesloten