Profiel dicht en niet kunnen mailen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Profiel dicht en niet kunnen mailen
Hoi hoi,
Wie kan mij op weg helpen.
Ik heb een besloten forum.Maar alleen de profielen en ze kunnen nog mailen. Wie kan mij op weg helpen.Om dit af te sluiten
Groetjes Corrie
Ik heb een besloten forum.Maar alleen de profielen en ze kunnen nog mailen. Wie kan mij op weg helpen.Om dit af te sluiten
Groetjes Corrie
Re: Profiel dicht en niet kunnen mailen
Wat bedoel je eigelijk? Dat de gebruikers niet mogen e-mailen of dat e-mail tekentje weg moet.coorie schreef:Hoi hoi,
Groetjes Corrie
Maar voor de gebruikers niet mogen e-mailen: ACP --> Algemeen Berheer -- Confugiratie --> zoek: Gebruiker e-mail via board
Gebruikers sturen elkaar e-mail via dit board
haai
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Disable sending emails MOD (al is dit ook mogelijk via ACP idd)
Disable profiles hack
Hopelijk heb je er iets aan :thumb:
Disable profiles hack
Hopelijk heb je er iets aan :thumb:
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Zodra je de MOD hebt gedownload, en je opent de .zip file (met [url=http://www.rarlab.com)Winrar[/url]) dan staat er een .txt file met als naam 'Install.txt' of 'Readme.txt', met daarin de instructies die je moet volgen om de MOD te instaleren.coorie schreef:Bedankt..Maar hoe instaleer ik het ?
Groetjes Corrie
Indien je er nog een beetje moeite mee hebt, het instaleren van de MODs, staat er een leuk artikel over in de Kennisbank. ( En je kunt uiteraard hier nog terecht !)
Succes :thumb:
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Je kunt veel informatie vinden via Google, of gewoon via een andere phpBB site. En indien je het écht liever niet zelf doet, kun je vragen of iemand het voor je doet :thumb:coorie schreef:Dit is te ver van mijn bed haha