Waarmee open ik .tpl
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Waarmee open ik .tpl
Met wat voor programma kan ik bestanden met .tpl openen.
ik zie namelijk veel oplossingen van julie te maken hebben met editten in overall-header.tpl.
alvast bedankt
ik zie namelijk veel oplossingen van julie te maken hebben met editten in overall-header.tpl.
alvast bedankt
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Re: Waarmee open ik .tpl
Notepad/Kladbloklex surax schreef:Met wat voor programma kan ik bestanden met .tpl openen.
alvast bedankt
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Hmm klinkt goed, ga ik ook eens proberenjikker schreef:PHP DESIGNER 2006 - FINAL BETA is een progie die ook erg lekker werkt met alle phpbb bestanden!
Eddy.
// Edit; ik moet je nageven, tis een fijn progamma :thumb: Je had alleen niet gelijk. .tpl bestanden zijn er namelijk niet mee te openen.
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
-
- Contacteer:
Ik ook en bijzonder fijn om mee te werken...XP-Rene schreef:Alle phpBB bestanden bewerk ikzelf met Crimson Editor .
Gratis en simpel. Het is maar een tip.

Ik geef alleen maar antwoord op een vraag:Bee schreef:Beste mensen, dit onderwerp gaat niet over welke editor het beste is, en ik verzoek jullie dan ook voort te zetten in het Centrale topic over editors in Algemene Chat.
En ik heb ook niet gezegd dat Crimson het beste is.lex surax schreef:Met wat voor programma kan ik bestanden met .tpl openen.
alvast bedankt
KNAVIVO DIERENHULP