max aantal leden

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
redpatriot

max aantal leden

Bericht door redpatriot » 11 sep 2003, 08:41

Hallo ervaren gebruikers, ik heb laatst gehoord als je te veel dataverkeer
hebt dat dan je server down gaat. Nou heb ik geen goed lopend forum,
Maar ik wil niet dat het gebeurt. Nu hebben ze me verteld dat ik een limit kan instellen, zodat er minder users tegelijk on-line kunnen zijn. En dat ik het max aantal leden ook kan bepalen.
Ik heb al op deze site gezocht, alleen werd mijn hoofd er veel te groot door. Dus heb ik maar zelf een vraag gesteld.

redpatriot

kolly

Re: max aantal leden

Bericht door kolly » 11 sep 2003, 08:53

redpatriot schreef:Nu hebben ze me verteld dat ik een limit kan instellen, zodat er minder users tegelijk on-line kunnen zijn.
Lijkt me niet echt gebruikersvriendelijk. Stel dat je forum goed gaat lopen dan is het irritant wanneer mensen niet meer in kunnnen loggen als het druk is en raak je die mensen dus kwijt?

Je kunt beter je server vragen hoeveel dataverkeer je hebt op dit moment en wat toegestaan is. Normaal gesproken krijg je van je server ook een melding wanneer je het dataverkeer dreigt te overschrijden. Wanneer dit het geval wordt lijkt het me tijd om dan een beter account te nemen qua dataverkeer.

chatgek

Bericht door chatgek » 11 sep 2003, 11:50

Bij xszone had je 100 mb per dag :o Dus maar wachten tot ze weer
accounts accepteren :wink:

Gesloten