- Wat is het probleem? Tjee, nu kom ik er echt niet meer uit hoor. Ik wil graag dat het 'who is online' gedeelte kun weergeven / verbergen. Het moet er dan uit te komen zien als de catheader met cattitle, links het icoon, en dan rechts een kolom met de link 'View statistics'. En als je daar op klikt, zie je al de statistieken die er normaal gespoken al staan.
Ik heb zelf ook zoiets gedaan bij m'n 'post a reply' gedeelte. Dan heb je message iconen, en die kan je dan weergeven als je op de link klikt. Nu dacht ik, dat ga ik ook doen bij het wio gedeelte. Maar ik heb echt alles al geprobeerd. Nou ja, op die ene oplossing na, want hij doet het niet.
Dit is m'n index_stats_box.tpl, dat is volgensmij uit de index_body.tpl gehaald, en in een apart .tpl bestand gezet. (In de index_body.tpl staat ook {STATS_BOX})
Dit is het javascript, dat ik bovenaan in m'n index_stats_box.tpl heb gezet.
In m'n index_stats_box.tpl moet dan (wat ik dus denk) ook nog iets toegevoegd worden, wat hier op lijkt:Nu heb ik in m'n class_stats.php (ook weer zo'n toegevoegd bestand), de 'L_VIEW_STATS' => $user->lang('View_stats'), d'r in gezet, en dan in m'n lang_main.php $lang['View_stats'] = 'View statistics';.Code: Selecteer alles
<!-- BEGIN view_stats --> <td class="row2"><span class="gensmall"> <a href="javascript:view_stats('collapse_stats');" />{L_VIEW_STATS}</a> <div id="collapse_stats" style="display:none; position:relative;"></span> en dan ergens om te sluiten: </div> </td> <!--END view_stats -->
Dus dan heb ik in totaal 3 bestanden gewijzigd: index_stats_box.tpl, class_stats.php en lang_main.php
Nu denk ik dat het probleem is, dat ik m'n index_stats_box.tpl verkeerd aanpas. Kan iemand me zo helpen, en zeggen hoe ik dat bestand moet indelen? Of moet ik nog andere bestanden wijzigen? (Ik wil m'n bestanden structuur, of iig de bestanden die ik gebruik, hier wel posten).
Adres van je forum: http://gezelligforum.frihost.net/bb
Geïnstalleerde mods: Hierzo, op volgorde. En de allereerste mod, die er niet op staat, is de Categories Hierarchy versie 2.1.4
Huidige template: subSilver
phpBB versie: 2.0.18
Host: Frihost
Heb je onlangs een mod of stijl geïnstalleerd? Dat heeft er niets mee te maken, dacht ik zo. Het enige gewijzigde bestand door andere mods is de lang_main.php
Heb je gezocht naar een antwoord? Ja, op google: wel drie hele resultaten, maar daar had ik niks aan. Toevallig heb ik op de website van CH van Ptirhiik nog gevraag naar een collapse mod voor de categoriën, maar geen reactie. D'r was er wel één, maar niet compatible (pff wat is het nederlandse woord hier nou weer van) met CH. Alleen hier moet je veel meer bestanden wijzigen. Klopt het dan echt niet wat ik doe?
Tjee, wat een verhaal.