Afbeeldingen uitschakelen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Afbeeldingen uitschakelen
Op mijn forum wil ik geen afbeeldingen in de berichten en het onderschrift. Kan ik dat ergens instellen of veranderen?
-
Ik wil inderdaad nooit meer afbeeldingen kunnen weergeven, met uitzondering van de smilies/avatars. Het gaat dus echt om de afbeeldingen die men in het bericht en onderschrift kan zetten. Mocht ik er op terug willen komen, dan kan ik natuurlijk een backup terug zetten...
In de bbcode.php komt meerdere keren de img tag voor, enig idee wat ik het beste kan verwijderen?
In de bbcode.php komt meerdere keren de img tag voor, enig idee wat ik het beste kan verwijderen?
-
-
Heeft iemand hier een antwoord op? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem. Sommige mensen zetten drie plaatjes in een onderschrift en je scrollt je wezenloos. En ik wil dus zorgen dat dat niet meer kan. Plaatjes in een gewoon bericht kunnen neerzetten is prima.Ivoman schreef:Stel ik wil hetzelfde doen als deze jongeman, máár ENKEL in het onderschrift. Dus geen [ img ]foto_url[ /img ] meer in het onderschrift, of althans de werking van de img bbcode in het onderschrift.
Alvast bedankt!!
Bleh verkeerd linkje; http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.ph ... 30#1762830
En als je op de derde linkje klikt @ google zoeken, kwam je er ook.
En als je op de derde linkje klikt @ google zoeken, kwam je er ook.