groot probleem
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

groot probleem
het viel mij gister op dat er topics verdwijnen op mijn forum... de mensen die in mijn admin kunnen vertrouw ik... de moderators ook... maar ik zit nu weer te kijken en als ik inlog op het forum staan de berichten er nog ga ik dan kijken in de bewuste topic dan is die leeg?
iemand enig idee????
als ik in het adminpaneel kijk dan ben ik zelf de enige op dat moment die online is....
en ik haal niets weg
iemand enig idee????
als ik in het adminpaneel kijk dan ben ik zelf de enige op dat moment die online is....
en ik haal niets weg
uhhhh en dat houd in en waar kan ik dat vinden?
en hoe moet je die instellen? heb nu staan dat topics waar niet op gereageerd worden na 7 dagen verwijderd worden is dit het soms??
bij management en dan
Verwijder topics waarin niets gepost is over 7 dagen
Check de leeftijd van een topic elke 1 dagen
moet ik die uitvinken soms?
en hoe moet je die instellen? heb nu staan dat topics waar niet op gereageerd worden na 7 dagen verwijderd worden is dit het soms??
bij management en dan
Verwijder topics waarin niets gepost is over 7 dagen
Check de leeftijd van een topic elke 1 dagen
moet ik die uitvinken soms?
-
- Contacteer:
ik heb de pruning bij ons op het forum laatst ook ingesteld op berichten die ouder zijn dan 150 dagen.
Maar nu is er bij ons op het forum ook een gedeelte die gebruik wordt voor een collumn .
Maar is het ook mogenlijk om die berichten terug te krijgen ?
Of had er dan gebackupt moeten worden, het zal wel vragen naar de bekende weg zijn maar ik ben redelijk wanhopig
Maar nu is er bij ons op het forum ook een gedeelte die gebruik wordt voor een collumn .
Maar is het ook mogenlijk om die berichten terug te krijgen ?
Of had er dan gebackupt moeten worden, het zal wel vragen naar de bekende weg zijn maar ik ben redelijk wanhopig

-
- Contacteer: