Geen beheerder meer
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Geen beheerder meer
Ik heb best wel een groot probleem... Ik was gebruikers aan het deleten en heb per ongeluk mezelf ook gedelete, dat wil zeggen dat er nu dus geen beheerders meer zijn en ik dus nu niet meer op mijn forum kan... weet iemand wat ik moet doen zodat ik mijn forum weer kan gaan beheren..?
Je moet je waarde in de tabel prefix_users in je MySQL database veranderen..
Dus jezelf weer aanmelden.. en je waarde van ''user'' naar ''admin'' veranderen..
Dus jezelf weer aanmelden.. en je waarde van ''user'' naar ''admin'' veranderen..
[+] Isento at DeviantArt
foutmelding
Ik heb geprobeert Statistieken & geslacht op me site te zetten van phpbb.com maarja nu krijg ik telkens de volgende foutmeldin :
Code: Selecteer alles
Warning: Missing argument 7 for user_notification() in /data/members/free/tripod/nl/e/e/k/eekti/htdocs/phpBB2/includes/functions_post.php on line 574
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/e/e/k/eekti/htdocs/phpBB2/includes/functions_post.php:574) in /data/members/free/tripod/nl/e/e/k/eekti/htdocs/phpBB2/posting.php on line 617
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/e/e/k/eekti/htdocs/phpBB2/includes/functions_post.php:574) in /data/members/free/tripod/nl/e/e/k/eekti/htdocs/phpBB2/includes/page_header.php on line 476
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/e/e/k/eekti/htdocs/phpBB2/includes/functions_post.php:574) in /data/members/free/tripod/nl/e/e/k/eekti/htdocs/phpBB2/includes/page_header.php on line 478
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/e/e/k/eekti/htdocs/phpBB2/includes/functions_post.php:574) in /data/members/free/tripod/nl/e/e/k/eekti/htdocs/phpBB2/includes/page_header.php on line 479
Re: foutmelding
Bij page_header.php en bij function_post.php moet je bij de regels 574 , 478, 479 een @ voor het woordje header zetten aan het begin van de regel..hotrid schreef:Ik heb geprobeert Statistieken & geslacht op me site te zetten van phpbb.com maarja nu krijg ik telkens de volgende foutmeldin :Code: Selecteer alles
Warning: Missing argument 7 for user_notification() in /data/members/free/tripod/nl/e/e/k/eekti/htdocs/phpBB2/includes/functions_post.php on line 574 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/e/e/k/eekti/htdocs/phpBB2/includes/functions_post.php:574) in /data/members/free/tripod/nl/e/e/k/eekti/htdocs/phpBB2/posting.php on line 617 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/e/e/k/eekti/htdocs/phpBB2/includes/functions_post.php:574) in /data/members/free/tripod/nl/e/e/k/eekti/htdocs/phpBB2/includes/page_header.php on line 476 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/e/e/k/eekti/htdocs/phpBB2/includes/functions_post.php:574) in /data/members/free/tripod/nl/e/e/k/eekti/htdocs/phpBB2/includes/page_header.php on line 478 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/e/e/k/eekti/htdocs/phpBB2/includes/functions_post.php:574) in /data/members/free/tripod/nl/e/e/k/eekti/htdocs/phpBB2/includes/page_header.php on line 479
En bij de bovenste foutmelding ben je wat vergeten toe te voegen..
[+] Isento at DeviantArt