Reclame lycos e.d.

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
probleem_2.06

Reclame lycos e.d.

Bericht door probleem_2.06 » 28 aug 2003, 11:39

Hallo,

Ik heb mijn forum onder lycos staan. Zelf zie ik de reclame niet omdat ik een firewall heb maar als ik de firewall even uitzet dan zie ik heel veel reclame. Ik weet dat dit onderwerp al vaak behandeld is maar kan iemand mij goed uitleggen hoe ik de reclame weg krijg? Moet ik eerst alle php-bestanden van het forum downloaden en dan ergens een code plaatsen of iets anders?

Ik heb nog een vraag; ik wil graag een eigen logo op mijn forum dus niet dat logo van phpbb. Kan iemand mij uitleggen hoe dat moet?

Dan heb als laatste nog een vraag. Kunnen mensen een eigen afbeelding invoegen in hun posts? Dus zo'n afbeelding links onder je naam. Dan bedoel ik niet dat ze een url moeten opgeven maar dat ze gewoon de afbeelding in mijn webspace kunnen storen? Alvast bedankt!

Stef

Re: Reclame lycos e.d.

Bericht door Stef » 28 aug 2003, 12:15

probleem_2.06 schreef: Ik heb mijn forum onder lycos staan. Zelf zie ik de reclame niet omdat ik een firewall heb maar als ik de firewall even uitzet dan zie ik heel veel reclame. Ik weet dat dit onderwerp al vaak behandeld is maar kan iemand mij goed uitleggen hoe ik de reclame weg krijg? Moet ik eerst alle php-bestanden van het forum downloaden en dan ergens een code plaatsen of iets anders?
Zoeken :roll:
probleem_2.06 schreef: Ik heb nog een vraag; ik wil graag een eigen logo op mijn forum dus niet dat logo van phpbb. Kan iemand mij uitleggen hoe dat moet?
Zoeken :roll:
probleem_2.06 schreef: Dan heb als laatste nog een vraag. Kunnen mensen een eigen afbeelding invoegen in hun posts? Dus zo'n afbeelding links onder je naam. Dan bedoel ik niet dat ze een url moeten opgeven maar dat ze gewoon de afbeelding in mijn webspace kunnen storen? Alvast bedankt!
Dat kun je aanzetten in je Admin Paneel bij Configuratie. :wink:

Raffel

Re: Reclame lycos e.d.

Bericht door Raffel » 28 aug 2003, 12:17

probleem_2.06 schreef:Hallo,

Ik heb mijn forum onder lycos staan. Zelf zie ik de reclame niet omdat ik een firewall heb maar als ik de firewall even uitzet dan zie ik heel veel reclame. Ik weet dat dit onderwerp al vaak behandeld is maar kan iemand mij goed uitleggen hoe ik de reclame weg krijg? Moet ik eerst alle php-bestanden van het forum downloaden en dan ergens een code plaatsen of iets anders?
http://www.phpbb.nl/phpBB/viewtopic.php?t=2278

http://www.phpbb.nl/phpBB/viewtopic.php?t=2361&start=0

probleem_2.06 schreef:Ik heb nog een vraag; ik wil graag een eigen logo op mijn forum dus niet dat logo van phpbb. Kan iemand mij uitleggen hoe dat moet?
staat ook ergens..kweet ff niet waar, ik weet wel hoe, gewoon een plaatje via ftp uploaden en die de naam van dat logo geven (php_logo_01 dacht ik?) en dan de originele weggooien of andere naam geven...
probleem_2.06 schreef:Dan heb als laatste nog een vraag. Kunnen mensen een eigen afbeelding invoegen in hun posts? Dus zo'n afbeelding links onder je naam. Dan bedoel ik niet dat ze een url moeten opgeven maar dat ze gewoon de afbeelding in mijn webspace kunnen storen? Alvast bedankt!
http://www.phpbb.nl/phpBB/viewtopic.php?t=2388

Gesloten