Log me automatisch in bij elk bezoek

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
stijn.m

Log me automatisch in bij elk bezoek

Bericht door stijn.m » 06 okt 2005, 18:57

Hey
ik zit ergens op een forum. En moet elke keer terug inloggen.
Ook als ik 'Log me automatisch in bij elk bezoek ' aanvink. Toch is dit telkens weer nodig?
Welke instellingen zijn er verkeerd aan mijn pc? Hoe kan ik dit oplossen?

MVG

Mr.CeeJay

Bericht door Mr.CeeJay » 06 okt 2005, 19:20

dit kan gebeuren wanneer het forum fysiek niet draait op de URL die boven in beeld staat (een redirect link ofzo)...

verder zou je eens met firefox of een andere browser kunnen proberen...

heb je dit ook op een andere computer ? Je zou eerst op die manier kunnen uitsluiten of het probleem bij jou ligt of bij de website...

Manyak

Bericht door Manyak » 07 okt 2005, 11:12

Volgens mij omdat je steeds de cookies wist :roll:

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 07 okt 2005, 12:07

Hoe bedoel je dat?

Ytrecq

Bericht door Ytrecq » 08 okt 2005, 12:54

Druk je elke keer op uitloggen als je van de site af gaat? Als je dat doet dan ben je uitgelogd en dan moet je weer opnieuw inloggen. Als je je niet uitlogd en je hebt bij het inloggen 'automatisch inloggen'aangevinkt staan dan moet je de volgende keer dat je naar de site toe gaat ingelogd zijn. Je kan beter ook even naar je cookie instellingen kijken. Mischien laat jij ze aan het eind van de dag verwijderen of zoiets. Dan zijn de inloggegevens weg en ben je uiteglogd en moet je opnieuw inloggen.
sudo apt-get remove windows

Bee

Bericht door Bee » 08 okt 2005, 13:38

Binnenkort staat hij ook wel op deze site, maar op phpBB.com staat een cookiesetting generator in de downloadsectie: http://www.phpbb.com/mods/

Die kan je helpen de cookieinstellingen goed zetten, en autoinloggen laten werken. Wanneer je forum in een frame staat heeft het geen zin, dan kan je beter uit het frame breken. Er is een codeaanpassing voor, maar frames zijn nooit goed.
... Maar ik modereer (nog) niet.

stijn.m

Bericht door stijn.m » 08 okt 2005, 15:25

Alvast bedankt!
Het werkt al deels!..
Ik verduidelijk..

Voor zover ik weet werkt de site niet met frames, dus daar zal hiet niet direct aanliggen...
Maar ik raadpleeg altijd het forum via een kortere domainnaam (een .tk domainnaam) dat doorverwijst naar een langere url waar het forum ergens staat. -> redirect dus wrs?

Als ik via het .tk adres ga, lukt het dus idd niet.
Als ik via de lange url ga, lukt het wel...
Is het dan de enigste mogelijkheid via de lange (onhandige link) te werken, of is der ook een mogelijkheid om het toch te laten werken als ik via het .tk domain ga?

Alvast bedankt he
Groetjes

Gesloten