Vraag
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Vraag
Ik ben net begonnen met mijn forum. IS nog zonder mod's
Ik heb alleen een paar vragen.
-Hoe kan ik zorgen dat niemand het forum kan lezen, maar dat ze zich eerst moeten registrenen, om het wel te kunnen?
-Waarom kan ik geen avarters gebruiken?
-Welke mod's zijn belangrijk, en moet ik zeker instaleren?
Hopelijk kan iemand mij helpen,
Mvg,
Marcel
Ik heb alleen een paar vragen.
-Hoe kan ik zorgen dat niemand het forum kan lezen, maar dat ze zich eerst moeten registrenen, om het wel te kunnen?
-Waarom kan ik geen avarters gebruiken?
-Welke mod's zijn belangrijk, en moet ik zeker instaleren?
Hopelijk kan iemand mij helpen,
Mvg,
Marcel
-
stormyweather
- Contacteer:
Je maakt de indruk wat te snel te willen. Als je beheerder aanvinkt krijg je als beheerder bericht dat iemand zich wil registreren en kun je dat toestaan of weigeren. Als je gebruiker aanvinkt is de gebruiker automatisch geregistreerd.Peddel schreef:En wat word hiermee bedoeld:
Account activering aanzetten Geen Gebruiker Beheerder
En over die Mod's , kan ik gewoon beginnen met die beveiliging mod's enzo te doen?
Verder hoef je niet persé mods te installeren om een forum draaiend te krijgen. De behoefte om een mod te installeren ontstaat vanzelf wel bij je. Dan weet je tenminste ook waarvóór je dat doet.
Zorg voor de veiligheid dat je de meest recente versie draait: 2.0.17
Just take it easy
Administratie paneel bedoel je?
Helemaal onderaan als je ingelogd bent.
[ Reptielenforum | Slangenforum ]
Ah, tnx man ik snap hem al, je moet dus egt elk afzonderlijk topic aan gaan passen, jammer dat dit dus niet in 1 keer kan... Daar was ik eigenlijk naar op zoek...starduzt schreef:Administratie paneel bedoel je?
Nu nog 1 ding, dat gecodeerde wachtwoord? Om phpmyadmin te instaleren, hoe ga ikd aar nu aan komen?
Marcel 
Ja, en ik kan daar niks over vinden? Iemand een idee, om een wachtwoord gecodeerd te krijgen?Bee schreef:http://www.phpmyadmin.net al geprobeerd?
Marcel