problemen met inloggen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

problemen met inloggen
hey allemaal,
als mijn members op mijn forum proberen in te loggen krijgen ze de melding: "PAGINA KAN NIET WORDEN WEERGEGEVEN".
hoe kan ik dit weer goed maken???
Dit is al het 2e probleem met mijn forum dus help me aub!
Greetz,
KuBo, Game Zone
als mijn members op mijn forum proberen in te loggen krijgen ze de melding: "PAGINA KAN NIET WORDEN WEERGEGEVEN".
hoe kan ik dit weer goed maken???
Dit is al het 2e probleem met mijn forum dus help me aub!
Greetz,
KuBo, Game Zone
Game Zone...Even More Than That
Blijkbaar zit er een fout in 1 van je tabellen of heb je een link gewijzigd in één van je tpl bestanden..
Als je niet weet wat je de laatste dagen gewijzigd hebt is er maar 1 mogelijkheid.. opnieuw installeren
Als je niet weet wat je de laatste dagen gewijzigd hebt is er maar 1 mogelijkheid.. opnieuw installeren
Scootervragen.nl :: Scooters, freaks and fun combined
Meld je ook aan als scooters je niet interesseren
Meld je ook aan als scooters je niet interesseren

ik heb nix verandert dus....nu moet ik helemaal me forum opnieuw installeren....is er eg geen andere mogelijkheid?
als jij oowk PHPBB2 op je PC heb staan dan kun je alles wat er in het kladblok-bestandje LOGIN staat ff geven dan verander ik het....dan is het waarschijnlijk weer goed?
als jij oowk PHPBB2 op je PC heb staan dan kun je alles wat er in het kladblok-bestandje LOGIN staat ff geven dan verander ik het....dan is het waarschijnlijk weer goed?
Als je er niets aan verandert hebt zal dat dus ook niets uitmaken. Bovendien kan je altijd opnieuw het origneel van phpbb.com halen, daar heb je geen andere mensen voor nodig.
Geef het adres van je forum eens, of laat eens zien op welk URL je browser uitkomt zodra je de inlog pagina hebt versturd? Op wat voor hosting draait het? Aan dát soort info hebben we iets.
Geef het adres van je forum eens, of laat eens zien op welk URL je browser uitkomt zodra je de inlog pagina hebt versturd? Op wat voor hosting draait het? Aan dát soort info hebben we iets.
aan MosyMuis: mijn forum: http://www.online-gamezone.cjb.net.
mijn Hosting: hij draait op mijn eigen gemaakte server, of bedoel je dat niet?
mijn Hosting: hij draait op mijn eigen gemaakte server, of bedoel je dat niet?
WACHT!KuBo schreef:okeej
ik maak me forum wel opnieuw

Je kan nog proberen de Lycos Login Fix te installeren. Zoek even op dit forum daarvoor.
Het klinkt misschien vreemd, maar dat wil nog weleens helpen.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
idd, ik had dit probleem ook met mn eigen server en met de lycos fix is het dan weer opgelost.
Gratis hosting met kwaliteit
http://www.aquahosting.nl
http://www.aquahosting.nl