Raar probleempje hier. Na het upgraden van phpBB 2.0.4 naar 2.0.17 (in verschilldende stappen zoals in de handleidingen besproken) is het mij niet meer mogelijk om de visuele confirmatie bij de registraties te laten gebruiken. Volgens de opzoekingen die ik reeds uitvoerde zou er een visual_confirmation.zip moeten te vinden zijn in de contrib folder.
Dit is raar, want zelfs bij de full download van 2.0.17 is daar niets van terug te vinden. In de KB op phpBB.com vind ik wel enkele PHP aanpassingen + een script om te checken of mijn template (Helius) compatible is.
Wanneer ik nu in het adminpaneel de visuele confirmatie wil aanvinken, stel ik vast dat er enkel 2 radiobuttons staan met ja of neen en gelijk welke ik aanduid, hij springt achteraf altijd terug op neen. Er staat ook geen enkele uitleg bij deze radiobuttons, nochtans staan de variabelen in mijn lang_admin.php.
Iemand enig idee wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn?
Bedankt,
Nic
De visuele confirmatie bij registratie
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Oef, het is gelukt.
Ik had idd geen aanpassingen in de db hiervoor. Heb gelukkig de visual_confirmation.zip gevonden, alle bestanden vergeleken met examdiff (om mijn MODs niet te overschrijven), de language files nagekeken en na 3 uur gezwoeg en gezweet is het gelukt.
Maar ik ben blij dat ik weer veel bijgeleerd heb.
Bedankt voor de tips, alleen had ik dit nooit gevonden.
Nic
Maar ik ben blij dat ik weer veel bijgeleerd heb.
Bedankt voor de tips, alleen had ik dit nooit gevonden.
Nic