Is het mogelijk om je forum zo in te stellen dat elk bericht dat gepost wordt enkel zichtbaar wordt wanneer de "moderator" of één van de moderators hiervoor zijn toestemming geeft?
Kan ik op eender welke website (die onder mijn beheer valt welteverstaan) een button/link plaatsen naar een phpBBforum? Of moet ik hiervoor een speciale soort website hebben?
Alvast bedankt om snel te antwoorden.
Met vriendelijke groeten
Is het mogelijk..?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Re: Is het mogelijk..?
Nee, standaard voor phpBB zit dit niet ingebouwd. Wellicht is er een modification voor maar dat denk ik zo 1, 2, 3 niet. Wat je dan kan doen is het zelf bouwen. Als je de kennis ervan hebt.hopla schreef:Is het mogelijk om je forum zo in te stellen dat elk bericht dat gepost wordt enkel zichtbaar wordt wanneer de "moderator" of één van de moderators hiervoor zijn toestemming geeft?
Hoe bedoel je? Je kunt toch altijd linken naar een forum? Bijvoorbeeld: http://www.phpbb.com/phpBB?hopla schreef:Kan ik op eender welke website (die onder mijn beheer valt welteverstaan) een button/link plaatsen naar een phpBBforum? Of moet ik hiervoor een speciale soort website hebben?