Zou iemand me kunnen helpen zodat ik weer gebruik kan maken van het admin panel???Kan de pagina niet vinden.
De pagina waarnaar u zoekt, is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd.
--------------------------------------------------------------------------------
Probeer het volgende:
Controleer of het adres juist gespeld is als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.
Ga naar de http://www.xboxunderground.nl startpagina en zoek naar koppelingen naar de informatie die u nodig hebt.
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.
Klik op Zoeken als u naar informatie op het Internet wilt zoeken.
HTTP-fout 404 - Bestand niet gevonden
Internet Explorer
Adminpanel
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Adminpanel
Er is een fout opgetreden als ik via het forum naar het adminpanel wil. Als ik op Administratiepaneel druk krijg ik deze mededeling:
Ik heb hetzelfde probleem als Franc NL, en heb gemerkt dat script_path en server_name fout waren. Ik heb deze dus veranderd door "/phpBB2" en "alcoholforum.glwb.info" .
Maar ik kan nu nog altijd niet naar het admin panel. Maar ik krijg ook de 404-error niet meer, als ik nu op administration panel klik kom ik terug uit bij de forum index.
Hopelijk kan iemand mij helpen, als je extra info nodig hebt vraag je maar. En ja, ik weet dat dit soort vragen al tientallen keren op dit forum zijn gesteld, maar ik heb heel veel van die topics gelezen en niks lukt (mij).
Joris
Maar ik kan nu nog altijd niet naar het admin panel. Maar ik krijg ook de 404-error niet meer, als ik nu op administration panel klik kom ik terug uit bij de forum index.
Hopelijk kan iemand mij helpen, als je extra info nodig hebt vraag je maar. En ja, ik weet dat dit soort vragen al tientallen keren op dit forum zijn gesteld, maar ik heb heel veel van die topics gelezen en niks lukt (mij).
Joris
die url is: http://alcoholforum.glwb.info/phpBB2/ad ... da36fee405paulus schreef:Wat is de precieze url als je klikt op admin paneel?
in dit topic werd mij voor mijn (ander) probleem aangeraden om te updaten of om deze query ( ALTER TABLE phpbb_sessions ADD COLUMN session_admin tinyint(2) DEFAULT '0' NOT NULL; ) te draaien. Ik heb de query gedaan en toen was mijn probleem opgelost.Stef schreef:Heb jij je phpBB handmatig naar 2.0.17 geüpdate? Of heb je gewoon een schone phpBB gedownload? En dus niks verandert?
Hopelijk zijn jullie iets met deze info.
Joris