PHPmyAdmin

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Anthony

PHPmyAdmin

Bericht door Anthony » 08 jul 2003, 16:50

ken ik dus geen bal van. De kerel waaraan ik host ging voor mij het .sql bestand in de correcte DB zetten. Sedert die dag heb ik van hem nooit meer iets gehoord, op mails reageert hij niet meer en als ik bel krijg ik altijd maar zijn mailbox.
Als ik kijk op mijn PHPmyadmin zie ik wel dat de 'sessions' tabel iedere keer uitbreid. De ene ochtend stond dit eens op 35, s'avonds was dat dan bv. 60. Nu staat die op 74, alles samen 45kb. in 29 tabellen geloof ik. Daar ik er geen bal van snap wil ik jullie vragen; zouden die er nu aan bezig of niet? Het .sql bestand bedroeg 32Mb. trouwens.
Ik heb er geen vertrouwen in in ieder geval..

w0lfie.be
Contacteer:

Re: PHPmyAdmin

Bericht door w0lfie.be » 09 jul 2003, 09:57

Anthony schreef:ken ik dus geen bal van. De kerel waaraan ik host ging voor mij het .sql bestand in de correcte DB zetten. Sedert die dag heb ik van hem nooit meer iets gehoord, op mails reageert hij niet meer en als ik bel krijg ik altijd maar zijn mailbox.
Als ik kijk op mijn PHPmyadmin zie ik wel dat de 'sessions' tabel iedere keer uitbreid. De ene ochtend stond dit eens op 35, s'avonds was dat dan bv. 60. Nu staat die op 74, alles samen 45kb. in 29 tabellen geloof ik. Daar ik er geen bal van snap wil ik jullie vragen; zouden die er nu aan bezig of niet? Het .sql bestand bedroeg 32Mb. trouwens.
Ik heb er geen vertrouwen in in ieder geval..
Die session betekent dat er op uw forum gesurft wordt, en per gebruiker wordt daar een sessie voor aangemaakt, of per keer dat die gebruiker terug komt...
Om een sql back up terug te plaatsen moet je zelf maar eens de FAQ's zoeken en het zelf uitproberen. Wat je zelf doet onhou je beter, en dit kan hier nog handig zijn voor in de toekomst...

Gesloten