automatisch inlogen werkt niet
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

automatisch inlogen werkt niet
Hallo allemaal,
Ik wil op mijn forum instellen dat ie automatisch inlogt, en zet daar dan ook een vinkje bij. De volgende keer dat ik de site bezoek, moet ik weer gewoon handmatig inloggen. KOmt dat omdat ik admin ben, of heeft het een andere rede?
Ik wil op mijn forum instellen dat ie automatisch inlogt, en zet daar dan ook een vinkje bij. De volgende keer dat ik de site bezoek, moet ik weer gewoon handmatig inloggen. KOmt dat omdat ik admin ben, of heeft het een andere rede?
Re: automatisch inlogen werkt niet
Heb je je cookies wel aanstaan? Zulke informatie wordt namelijk opgeslagen in je cookies.leonard schreef:Hallo allemaal,
Toch dat maar eens checken.

Re: automatisch inlogen werkt niet
bij andere phpbbforums doet ie het wel, bij deze bijv.Zendra schreef:Heb je je cookies wel aanstaan? Zulke informatie wordt namelijk opgeslagen in je cookies.leonard schreef:Hallo allemaal,
Toch dat maar eens checken.
-
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
Als je inlogd als beheerder krijg je onderaan een link te zien met "Ga naar adminisratie paneel". Klik er op. Dan kan je links onder het kopje algemeen (geloof ik) op 'Configuratie' klikken. Ga iets naar onder en kijk bij de cookie instellingen.
Hoe staat die cookie instellingen en wat is de url van je forum?
Hebben trouwens nog meer leden er last van?
er hebben inderdaad meerdere leden last van ja.WebSiteNet schreef:Als je inlogd als beheerder krijg je onderaan een link te zien met "Ga naar adminisratie paneel". Klik er op. Dan kan je links onder het kopje algemeen (geloof ik) op 'Configuratie' klikken. Ga iets naar onder en kijk bij de cookie instellingen.
mijn forumurl is http://www.pieterderuijter.nl/~leonard/ ... /index.php
hier komen de instellingen
domijn is http://www.pieterderuijter.nl
naam maakt lijkt mij niet echt uit, is nu onzeoudeklas.tk
pad heb ik niet ingevuld en ssl staat uit.
- WebSiteNet
- Contacteer:
Dat pad maakt alleen uit als je meerdere forums op dat domein hebt draaien. standaard hoort het op / te staan.
Het ligt waarschijnlijk aan het .tk domein. Heb je het ook als je geen gebruik maakt van het .tk domein?
Als het dan niet is ligt het aan .tk en kan je het beste een frame breaker installeren (zoek maar met google). Dit zorgt ervoor dat als je de site bezoekt dat hij uit het frame van .tk gaat en direct de site laad waardoor de cookies werken.
Het ligt waarschijnlijk aan het .tk domein. Heb je het ook als je geen gebruik maakt van het .tk domein?
Als het dan niet is ligt het aan .tk en kan je het beste een frame breaker installeren (zoek maar met google). Dit zorgt ervoor dat als je de site bezoekt dat hij uit het frame van .tk gaat en direct de site laad waardoor de cookies werken.
zonder tk is het ook. moet er misschien nog index.php achter of weet ik wat, of moet ik bepaalde rechten open gooien? of is het dan toch de naaamWebSiteNet schreef:Dat pad maakt alleen uit als je meerdere forums op dat domein hebt draaien. standaard hoort het op / te staan.
ik had het toch duidelijk over de cookies. maar goed, wat moet er dan bij cokiepad staan?bee schreef:Er ontstaat hier nu verwarring. Normaal gesproken spreek je over scriptpad (staat bij domein en moet wel de waarde hebben die ik opgaf) en cookiepad, en dat kan vaak wel / zijn.
Hier werd alleen maar pad gezegd.
- WebSiteNet
- Contacteer: