Hallo allemaal,
Ik ben bezig met het starten van een forum en heb een vraagje. Ik wil graag dat onder elk bericht standaard een formuliertje wordt getoond waar men een gelijk reactie kan typen en posten. Weet iemand of dit mogelijk is?
b.v.d.,
Jay...
Input-velden voor reply tonen onder het bericht
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- Quick-XS.net
- Contacteer:
Input-velden voor reply tonen onder het bericht
Laatst gewijzigd door Quick-XS.net op 05 jul 2005, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.

- Quick-XS.net
- Contacteer:
Lukt nog niet echt...
Ik heb het bestand als php-document geupload in de root van mijn forum maar ik krijg parse-errors als ik dat document open. Ik klooi nog wel wat aan want ik weet niet goed op waar (directory of bestand?) ik die scripts moet integreren.
Heb je dit artikel al eens gelezen? Staat uitgelegd hoe je een mod moet installeren
http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=24

- Quick-XS.net
- Contacteer:
Gelukt... maar fraai is anders...
Het is gelukt, bedankt voor de link naar het artikel... ik ben een newbee op het gebied van phpBB... :p
De functie werkt goed alleen had ik er iets meer van verwacht... Ik wil eigenlijk de hele posting-body integreren onder het topic. maar toen ik dat tpl-bestand kopieerde bleek de textarea niet actief, ik denk dat de juiste database-velden niet worden opgevraagd in vieuwtopic.php ofzo... Pffffff
De functie werkt goed alleen had ik er iets meer van verwacht... Ik wil eigenlijk de hele posting-body integreren onder het topic. maar toen ik dat tpl-bestand kopieerde bleek de textarea niet actief, ik denk dat de juiste database-velden niet worden opgevraagd in vieuwtopic.php ofzo... Pffffff

- Quick-XS.net
- Contacteer:
Re:
Dat probleem is ook weer opgelost... de info die de posting body gebruikt komt uit de taal-file. Ik heb een quick-reply mod aangepast in de template (dus niet de taal-file laten aanroepen) en verder de hele bom javascript uit posting_body.tpl gekopiëerd naar quick_reply.tpl .
Zo heb ik precies het werkende formulier posting-body onder elk topic weten te krijgen! Zou standaard moetsen zijn in phpBB vindt ik...
Kijkje nemen? Ik ben er best een beetje trots op als newbee...
http://www.quick-xs.net/forum/viewtopic.php?t=27#reply
Zo heb ik precies het werkende formulier posting-body onder elk topic weten te krijgen! Zou standaard moetsen zijn in phpBB vindt ik...
Kijkje nemen? Ik ben er best een beetje trots op als newbee...
http://www.quick-xs.net/forum/viewtopic.php?t=27#reply