waar kan dit aan liggen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

waar kan dit aan liggen
ik weet niet of dit de juiste topic ervoor is maar dan verplaatst een admin of moderator hem wel even hoop ik.
ik krijg deze melding als ik wil inloggen op een forum van iemand
phpBB : Critical Error
Could not connect to the database
wat kan hier de oorzaak van zijn want er is nu paniek op een ander forum ontstaan of het bij hun ook gebeuren kan
ik krijg deze melding als ik wil inloggen op een forum van iemand
phpBB : Critical Error
Could not connect to the database
wat kan hier de oorzaak van zijn want er is nu paniek op een ander forum ontstaan of het bij hun ook gebeuren kan
dat
het kan ook zijn dat je db wat te traag gaat dan krijg je die error ook te zien ...
haha
hoe komt het dan ik telkens geen connectie krijg en 2 100ste seconde later weer ?paulus schreef:Das niet waar hoor, je krijgt hem alleen te zien als er geen connectie is
ik
ik heb het niet ik had het op en of andere freehost die niks waard waspaulus schreef:Weet ik niet. Vind het zowiezo al dat er een foutmelding bij mag. Je kan het aanpassen in includes/db.php, dan zie je waarom hij niet kan connecten
dus
dus ik heb gelijk 

wel
oke dan niet
wel eigenlijk toch wel 25 % juist , want jij zij niet alle mogelijkheden .... (ja ik ben een betweter
)

De laatste tijd krijg ik regelmatig te horen dat er veel errors zijn op mijn forum..
Ik heb gevraagd welke dat dan zijn, de volgende meldingen heb ik gekregen:
* Algemene fout Could not connect to smtp host : 113 : No route to host when posting something.
* And sometimes when I post the page can't be found. (rest van de site werkt dan wel gewoon alleen de het forum niet)
* And occasionally I get : critical error. (rest van de site werkt dan wel gewoon alleen de het forum niet)
Ik heb niks gewijzigd op mijn forum.
Alleen een tijdje terug de Gebruik SMTP Server voor email op ja gezet en de smtp gegevens ingevuld.
Dit heb ik nu weer gewijzigd in nee. Hiermee denk ik de eerste foutmelding te hebben verholpen
Klopt dit?
Zijn die andere twee server problemen?? (host is Lycos (betaald))
Alvast bedankt voor de antwoorden!
* Algemene fout Could not connect to smtp host : 113 : No route to host when posting something.
* And sometimes when I post the page can't be found. (rest van de site werkt dan wel gewoon alleen de het forum niet)
* And occasionally I get : critical error. (rest van de site werkt dan wel gewoon alleen de het forum niet)
Alleen een tijdje terug de Gebruik SMTP Server voor email op ja gezet en de smtp gegevens ingevuld.
Dit heb ik nu weer gewijzigd in nee. Hiermee denk ik de eerste foutmelding te hebben verholpen

Iemand een id?MichèlC schreef:De laatste tijd krijg ik regelmatig te horen dat er veel errors zijn op mijn forum..
Dit heb ik nu weer gewijzigd in nee. Hiermee denk ik de eerste foutmelding te hebben verholpenKlopt dit?