probleem met permissies zetten op onderwerpen

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
gerda115

probleem met permissies zetten op onderwerpen

Bericht door gerda115 » 15 jun 2005, 15:00

Hoi,

Ik loop tegen het vogende probleem aan.

Ik kan de permissies niet meer zo aanmaken als bij andere onderwerpen, ik wil niet dat een geregistreerde gelijk alle onderwerpen ziet.

Dat heb ik ook wel voor elkaar bij de meeste onderwerpen, echter als ik nu een onderwerp aanmaak en dezelfde permissies zet als bij de rest komt hij gelijk op moderator hidden te staan. Met als oorzaak dat de gewone member deze niet meer krijgt te zien.
Als ik hem op geregistreert hidden zet dan gaan de permissies allemaal naar REG en dat is iets wat ik niet wil de eerste moet op privé komen te staan en waar de member niet mag schrijven op mod. Als ik dit weer aanpas valt hij weer terug naar moderator hidden.

Nu mijn vraag :lol:

Is er een limiet aan het aantal onderwerpen op een phpbb forum.
Hoe kan het ineens dat ik de laatste week deze onderwerpen niet op de juiste permissies kan zetten.
Heb de laatste week geen MOD wijzigingen uitgevoerd.

Alvast weer bedankt voor het meedenken.:bier:

Grt,
Gerda115

Luuk

Bericht door Luuk » 15 jun 2005, 15:40

Er is zover ik weet geen limiet aan het aantal onderwerpen, hooguit kom je id's ofzo tekort maar dan moet je al miljoenen posts hebben.
Als je op geavanceerd klikt kun je alles los instellen, PRIVATE is iets speciaals. Alleen mensen die je dan toegang geeft kunnen erin.

Verder, zie
:arrow: http://www.phpbb.nl/gebr_aanw_EN.php#section3_1_2
Afbeelding

gerda115

Bericht door gerda115 » 15 jun 2005, 20:56

Luuk schreef:Er is zover ik weet geen limiet aan het aantal onderwerpen, hooguit kom je id's ofzo tekort maar dan moet je al miljoenen posts hebben.
Als je op geavanceerd klikt kun je alles los instellen, PRIVATE is iets speciaals. Alleen mensen die je dan toegang geeft kunnen erin.

Verder, zie
:arrow: http://www.phpbb.nl/gebr_aanw_EN.php#section3_1_2
Hoi Luuk bedankt, maar na lang zoeken heb ik het eindelijk gevonden.

Het waren de rechten op de groepen die in de weg zaten :oops:
Intussen weer 6 uur verder, maar weer een ervaring rijker :lol:

Grt,
Gerda115

Gesloten