Hallo
Ik heb een forum en ik wil daar graag enkele leden moderators maken. Ze mogen alle forumonderwerpen moderaten. Alleen: hoe doe ik dat? Ik zie nergens in het administratiepaneel een functie 'moderators maken' oid?
Ik werk met 'phpBB 2.0.11'.
Groet
Ray
moderators aanmaken
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Ik krijg deze foutmelding, bijna hetzelfde als hierboven, met net ff anders
Dit krijg ik dus als ik iemand moderator wil maken.
Ik heb dit gedaan dmv: Gebruikers>permissies>user zoeken>is moderator bij bepaald forum.
Het vreemde is dat dit niet bij alle gebruikers gebeurd, als ik iemand moderator maak, die vanaf hetzelfde IP komt, lukt het wel, zou dat iets uitmaken?
Ik heb de gebruiker die moderator zou moeten worden, eerst in een moderatorsgroep toegevoegd en later zonder groep geprobeerd, maar geen van beiden had effect.
Enkele jaren geleden had ik ditzelfde forum, wel een oudere versie en toen had ik dit probleem ook al, ik weet alleen niet meer waar de fout lag.
Hier geeft hij dus aan de de group_id geen waarde heeft, echter dit is wat er toch zo in de db staat, heb hier niets aan veranderd.
Ik heb versie 2.0.1.7 met de DEBUG_MODE mod geinstalleerd, verder nog geen mods geinstalleerd, omdat ik dus eerst mijn forum in orde wil hebben en de moderators wil aanstellen.
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar op de topics met hetzelfde probleem, kwamen geen oplossingen, die bij mij hielpen
Vr. groeten
Mika
Ik heb dit gedaan dmv: Gebruikers>permissies>user zoeken>is moderator bij bepaald forum.
Het vreemde is dat dit niet bij alle gebruikers gebeurd, als ik iemand moderator maak, die vanaf hetzelfde IP komt, lukt het wel, zou dat iets uitmaken?
Ik heb de gebruiker die moderator zou moeten worden, eerst in een moderatorsgroep toegevoegd en later zonder groep geprobeerd, maar geen van beiden had effect.
Enkele jaren geleden had ik ditzelfde forum, wel een oudere versie en toen had ik dit probleem ook al, ik weet alleen niet meer waar de fout lag.
Code: Selecteer alles
Couldn't update private forum permissions
DEBUG MODE
SQL Error : 1064 You have an error in your SQL syntax near ' 1)' at line 2
INSERT INTO phpbb_auth_access (forum_id, group_id, auth_mod) VALUES (17, , 1)
Line : 390
File : admin_ug_auth.phpCode: Selecteer alles
INSERT INTO phpbb_auth_access (forum_id, group_id, auth_mod) VALUES (17, , 1)Ik heb versie 2.0.1.7 met de DEBUG_MODE mod geinstalleerd, verder nog geen mods geinstalleerd, omdat ik dus eerst mijn forum in orde wil hebben en de moderators wil aanstellen.
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar op de topics met hetzelfde probleem, kwamen geen oplossingen, die bij mij hielpen
Vr. groeten
Mika