ACP paneel verdwijnt

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
nl1sms

ACP paneel verdwijnt

Bericht door nl1sms » 28 mei 2005, 01:33

Hoi allemaal,

Heb ik weer hoor, heb ik eindelijk die smtp zooi werkend. Het forum draait perfect alles prima. Ga ik werken, kom thuis, log in en wil naar de ACP gaan. Tik dus opnieuw mijn naam en paswoord in. En plop het beheerder index rechts van het scherm verschijnt, de acp paneel links van het scherm zie ik ook even verschijnen maar die verdwijnt daarna direct weer. Ik kan dus niets meer beheren of doen. Het gedeelte links is gewoon helemaal leeg terwijl de beheerder index scherm blijft staan.

Ik draai met phpbb2 2.0.15, ik heb geen mods geinstalleerd en ik heb echt niets veranderd. Ik heb een 2e forum op een andere host en daar werkt de ACP prima.

De host van mijn forum waar het acp verdwijnt is madpage.com.

Ik denk zelf dat het iets te maken heeft met de reclames die ik standaard heb bovenaan mijn forum. Al vind ik het niet echt logisch ?!?!?! Draai al maanden zonder problemen met reclame.

Weet iemand hier iets over ?!?! ik word er echt gek van.

Groetjes Thijs

svenn
Contacteer:

als

Bericht door svenn » 28 mei 2005, 08:48

als je geen mods hebt kun je best de nieuwste versie downloaden en gewoon overschrijven ervan ... dan hoef je niets te veranderen , zorg enkel dat je config.php niet wordt overschreven

nl1sms

Bericht door nl1sms » 28 mei 2005, 15:54

Raak je dan verder niet alles kwijt ?

Het probleem is opgelost. Lag niet aan mij maar inderdaad aan de reclame banner waar ze vergeten waren om </div> te plaatsen.... lekker dan... ik ga echt overstappen naar een betaalbare steady host in Nederland. Iemand suggesties ?

groetjes Thijs

dj jb
Contacteer:

Bericht door dj jb » 28 mei 2005, 16:51

nl1sms schreef:ik ga echt overstappen naar een betaalbare steady host in Nederland. Iemand suggesties ?
http://www.d-cre.net/

Is van een vriend van me. Stabliel, snel en geen onaardige service. :thumb:

O ja, hun site is nog niet helemaal af. Kijk dus niet raar op als een paar dingen niet werken.
De kettingzaag is de natuurlijke vijand van de blokhut.

Bee

Bericht door Bee » 28 mei 2005, 19:36

Geen verdere suggesties SVP! Dit is een supportforum, geen reclameforum!

Dat neemt niet weg dat je het beste eens kan rondkijken naar ervaringen over de service, en de prijs die daarbij zit.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Gesloten