Een hacker heeft ons forum verziekt.
Een reden om te upgraden van 2.0.6 naar 2.0.15.
Oude database met MySQLadmin verwijderd.
Nieuwe database aangemaakt op server.
So far so good.
Restore van database vanaf mijn eigen PC naar de server lukt niet.
Na een paar minuten uploaden komt php terug met:
"No files transferred".
Ik heb bij config dezelfde gegevens ingevoerd als bij het vorige forum.
Wat doe ik fout?
HELP.
Restore database lukt niet
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Wat ik ook probeerde, niets werkte.
Zelfs niet via MySQL admin van mijn provider.
Toen heb ik het hele database.sql (de back-up) met knippen, plakken in het SQL vakje bij MySQL-admin gezet. Resultaat NIL.
Ten einde raad heb ik vanaf database.sql per tabel alle "INSERT INTO ..." statements gekopieerd en geplakt in MySQL-admin. Dit werkte. Zo heb ik alle tabellen van de database gevuld met data. Hier en daar liep ik nog wel op tegen data die al in een tabel aanwezig was, dus een volgende keer zal ik alle tabellen eerst legen, voordat ik deze actie noodgedwongen nog eens moet herhalen.
Dus, allemaal bedankt voor de ondersteuning.
Zelfs niet via MySQL admin van mijn provider.
Toen heb ik het hele database.sql (de back-up) met knippen, plakken in het SQL vakje bij MySQL-admin gezet. Resultaat NIL.
Ten einde raad heb ik vanaf database.sql per tabel alle "INSERT INTO ..." statements gekopieerd en geplakt in MySQL-admin. Dit werkte. Zo heb ik alle tabellen van de database gevuld met data. Hier en daar liep ik nog wel op tegen data die al in een tabel aanwezig was, dus een volgende keer zal ik alle tabellen eerst legen, voordat ik deze actie noodgedwongen nog eens moet herhalen.
Dus, allemaal bedankt voor de ondersteuning.