Inloggen in ACP werkt niet

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Gebruikersavatar
Jeroen1
Berichten: 38
Lid geworden op: 10 mei 2005, 07:23
Locatie: Zwolle

Inloggen in ACP werkt niet

Bericht door Jeroen1 » 10 mei 2005, 07:28

Als ik inlog in mijn forum sta ik onderaan weergegeven als 'site admin', dus dat gaat nog goed.
Onderaan staat ook gewoon de link naar Het Administratiepaneel, MAAR als ik daar op klik, moet ik opnieuw inloggen!
De eerste keren was dit geen probleem en kwam ik gewoon binnen, maar nu lukt dat niet meer!

Iemand een idee waar aan dit ligt???

Misschien nog goed om te vermelden: Ik krijg niks geen meldingen of wat dan ook. Ik kom gewoon terug bij het inlog venster, meer niet.
Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.

Gebruikersavatar
AarClay
Berichten: 776
Lid geworden op: 10 feb 2005, 17:12

Bericht door AarClay » 10 mei 2005, 10:58

Accepteer je wel cookies?

Gebruikersavatar
Jeroen1
Berichten: 38
Lid geworden op: 10 mei 2005, 07:23
Locatie: Zwolle

Bericht door Jeroen1 » 10 mei 2005, 11:11

Ja, ik heb normaal nooit inlog problemen. Ik draai trouwens een servertje op mn eigen computer om mn template te testen, weet niet of het hier aan kan liggen?
Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20298
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Paul » 10 mei 2005, 12:19

pas geupdated naar 2.0.15? Dat klopt, is een nieuwe beveiliging ;)

Gebruikersavatar
Jeroen1
Berichten: 38
Lid geworden op: 10 mei 2005, 07:23
Locatie: Zwolle

Bericht door Jeroen1 » 10 mei 2005, 12:47

Dat las ik net ja, maar dan moet je opnieuw je naam en ww invoeren en dan moet je er in kunnen, en dat gebeurd dus NIET!!!
Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.

Gebruikersavatar
ukkepuk
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 jan 2005, 19:36
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door ukkepuk » 10 mei 2005, 15:38

Misschien een domme opmerking, maar type je je loginnaam en wachtwoord wel goed?
Ikzelf maak ook soms deze "domme" fout omdat je meestal automatisch inlogt.
En als je het dan eens manueel moet doen toch overtuigd bent dat je het goed doet, terwijl het toch niet het juiste wachtwoord blijkt te zijn. :roll:

'T ja, soms kan het probleem ernsitger lijken als het is.
En bedenk "als je doet wat je deed, dan krijg je wat je kreeg"
:? een doordenker :bier:

Gesloten