laatste posts en mods aan de rechterkant
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

laatste posts en mods aan de rechterkant
hallo allemaal ,
ik zou graag willen dat op mijn forum de mods helemaal rechts komen te staan in een apart vakje en ipv de naam van de gebruiker en de klik om naar zijn/haar bericht te gaan dat er ook bij staat in welke thread diegene het laatst heeft gepost .
ik kan het in het adminpaneel nergens vinden , iemand enig idee hoe en waar ik dat in kan stellen ??
ik zou graag willen dat op mijn forum de mods helemaal rechts komen te staan in een apart vakje en ipv de naam van de gebruiker en de klik om naar zijn/haar bericht te gaan dat er ook bij staat in welke thread diegene het laatst heeft gepost .
ik kan het in het adminpaneel nergens vinden , iemand enig idee hoe en waar ik dat in kan stellen ??
Dit is een mod..
Is 4 maanden geleden ofzo nog gemaakt.. weet niet meer door wie maar je zal in index.php moeten gaan zitten spelen.. niet in admin panel..
Moet je even zoeken hiero dan vind je het wel
Is 4 maanden geleden ofzo nog gemaakt.. weet niet meer door wie maar je zal in index.php moeten gaan zitten spelen.. niet in admin panel..
Moet je even zoeken hiero dan vind je het wel

[+] Isento at DeviantArt
Heb net even gezocht en niks gevonden.. het lijkt erop dat er veel topic's verwijderd zijn..
Maar ik zal nog even op andere sites gaan zoeken..

Maar ik zal nog even op andere sites gaan zoeken..
[+] Isento at DeviantArt