[Verplaatst] Foutmelding: Critical error

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
sabine
Contacteer:

[Verplaatst] Foutmelding: Critical error

Bericht door sabine » 07 apr 2005, 09:47

Ik heb de laatste tijd veel problemen met mijn forum. Het begon met een critical error nummer 9 er was iets mis met de templates zo ver was ik al. Ik heb toen een bestandje fix_1.php gebruikt dit werkte en zette alles weer terug naar subsilver (de enige die nog wel werkte). Ik heb toen weer alle templates terug gezet, alleen vanaf die dag kon ik zo een beetje iedere keer het fix bestandje gebruiken, met als gevolg iedere keer opnieuw de templates eraf halen en er opnieuw op zetten etc.

Nu werkt dit ook al niet meer. Ik krijg nu Critical error: Could not get theme data for themes_id [4] Ik raak hier wel een beetje gefrustreerd van, kan iemand mij helpen mijn forum terug te krijgen en dan goed werkend? Alle hulp is welkom.

Mijn forum is http://www.buffyguide.nl/phpBB2/

Verplaatst door Bee

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 07 apr 2005, 10:38

je moet eerst update naar 2.0.13, ik denk dat je iedere keer iemand je hackt, en dan de templates verwijderd.

sabine
Contacteer:

Bericht door sabine » 07 apr 2005, 11:23

Ok, zo'n vermoedde had ik al. Maar welke moet ik dan downloaden de patch versie of gewijzigde bestandenversie, want ik neem aan dat ik niet de hele versie erover heen moet zetten, want dat had ik al eens geprobeerd en toen was ik bijna heel mijn forum kwijt.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 07 apr 2005, 11:25

heb je mods geinstalleerd?
Zo neej, download alle bestanden en kopieër ze eroverheen behalve config.php. Dan run je install/update_to_latast.php en verwijder je de install map.
Zo ja, dan download je op phpbb.com de code changes voor elke versie, en voer je die uit, daarna run je install/update_to_latast.php en verwijder je de install map.

Je hebt dan de nieuwste versie ;)

Bee

Bericht door Bee » 07 apr 2005, 13:32

... Maar ik modereer (nog) niet.

Gesloten