Upgrade 2.0.3 > 2.0.13
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Upgrade 2.0.3 > 2.0.13
Hey peepz,
Ik weet het ik loop nogal achter, ik wil graag mijn forum upgraden van 2.0.3 naar de nieuwste dus, is dat een groot probleem ?
Wat moet ik daarvoor precies downloaden ? en hoe moet ik het instaleren ?
ik heb al op het forum gezocht, ik zie overal mod staan wat wil dat zeggen ? moddifications ?
Hopenlijk stel ik geen lastige vragen
Mvg,
Beginner
Ik weet het ik loop nogal achter, ik wil graag mijn forum upgraden van 2.0.3 naar de nieuwste dus, is dat een groot probleem ?
Wat moet ik daarvoor precies downloaden ? en hoe moet ik het instaleren ?
ik heb al op het forum gezocht, ik zie overal mod staan wat wil dat zeggen ? moddifications ?
Hopenlijk stel ik geen lastige vragen
Mvg,
Beginner
Waaaaaaah helup
Ik heb de nieuwe bestanden in andere map gezet + de oude config.php file en + de template files.
toen heb ik de oude map met het forum erin verwijdert.
de update_to_latast.php file gedraait in de nieuwe map, geen foutmeldingen alles was oke alle topics perfect te voorschijn, maaar als je wilt inloggen hij logd je wel in maar er je blijft de knop inloggen zien terwijl er uitloggen moet komen te staan.
en als je onderaan de pagina kijkt zie je dat je wel tussen de ingelogde forum leden staat, als je wat wil posten post je als gast want hij vraagt gebruikersnaam.
ik kan trouwens ook niet bij mijn control panel . . .
wat moet ik nu doen ?
als het niet duidelijk is vraag maar ik ben wel vaker vaag op forums
maar ik doe me best
heeelp me please
toen heb ik de oude map met het forum erin verwijdert.
de update_to_latast.php file gedraait in de nieuwe map, geen foutmeldingen alles was oke alle topics perfect te voorschijn, maaar als je wilt inloggen hij logd je wel in maar er je blijft de knop inloggen zien terwijl er uitloggen moet komen te staan.
en als je onderaan de pagina kijkt zie je dat je wel tussen de ingelogde forum leden staat, als je wat wil posten post je als gast want hij vraagt gebruikersnaam.
ik kan trouwens ook niet bij mijn control panel . . .
wat moet ik nu doen ?
als het niet duidelijk is vraag maar ik ben wel vaker vaag op forums
maar ik doe me best
heeelp me please
http://www.suryoyo.infopaulus schreef:wat is de link naar je forum?
mijn site staat inderdaad in een frame, hier is het tpl bestandpaulus schreef:staat je forum in een frame?
en geef index_body.tpl eens?
http://81.4.88.28/~naruc/templates/jack/index_body.tpl