dit is vaag
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
dit is vaag
Ik heb een probleempje .. ik heb een adminnaam om in in het adminpanel te komen .. Daarbij heb ik een gewoone clan naam gemaakt ... als ik nou met de admin naam ingelogt ben en ik ga dan in het admin panel naar manage vervolgens verander ik wat in de gegevens van mijn clan naam ..en als ik dan ok heb gedrukt zegt ie dat deze user niet bestaat .. en ja ik heb de activerings link gedrukt in me E-mail en ik zag dat het geactiveerd is ... Hoe kan het nou dat ie me dan zegt dat die user niet bestaat ? snap er niks van ..ik heb het ook iemand anders laten doen .. ook hij heeft zich geregistreerd en de link gedrukt en als ik bij hem wat wil veranderen ..precies hetzelfde Deze user bestaat niet ..vreemd .kan iemand me helpen ? BVD
-
yup
ja hij staat in de gebruikers lijst. En wat bedoelt u met maak eens gebruik van enters? snap e'm niet 

Re: dit is vaag
DECT_Joker schreef:Ik heb een probleempje .. ik heb een adminnaam om in in het adminpanel te komen .. Daarbij heb ik een gewoone clan naam gemaakt ... als ik nou met de admin naam ingelogt ben en ik ga dan in het admin panel naar manage vervolgens verander ik wat in de gegevens van mijn clan naam ..en als ik dan ok heb gedrukt zegt ie dat deze user niet bestaat .. en ja ik heb de activerings link gedrukt in me E-mail en ik zag dat het geactiveerd is ... Hoe kan het nou dat ie me dan zegt dat die user niet bestaat ? snap er niks van ..ik heb het ook iemand anders laten doen .. ook hij heeft zich geregistreerd en de link gedrukt en als ik bij hem wat wil veranderen ..precies hetzelfde Deze user bestaat niet ..vreemd .kan iemand me helpen ? BVD
kan je nog wel gewoon inloggen met die "clan" gebruikers?met enters schreef:Ik heb een probleempje, ik heb een adminnaam om in in het adminpanel te komen ..
Daarbij heb ik een gewoone clan naam gemaakt ...
als ik nou met de admin naam ingelogt ben en ik ga dan in het admin panel naar manage vervolgens verander ik wat in de gegevens van mijn clan naam ..en als ik dan ok heb gedrukt zegt ie dat deze user niet bestaat ..
ja ik heb de activerings link gedrukt in me E-mail en ik zag dat het geactiveerd is ...
Hoe kan het nou dat ie me dan zegt dat die user niet bestaat ? snap er niks van ..ik heb het ook iemand anders laten doen .. ook hij heeft zich geregistreerd en de link gedrukt en als ik bij hem wat wil veranderen ..precies hetzelfde Deze user bestaat niet ..
vreemd .kan iemand me helpen ? BVD
dit:
zo moet je het doen i.p.v.Ik heb een probleempje.
ik heb een adminnaam om in in het adminpanel te komen.
Daarbij heb ik een gewoone clan naam gemaakt.
als ik nou met de admin naam ingelogt ben, en ik ga dan in het admin panel naar manage, vervolgens verander ik wat in de gegevens van mijn clan naam.
en als ik dan ok heb gedrukt zegt ie dat deze user niet bestaat.
en ja ik heb de activerings link gedrukt in me E-mail en ik zag dat het geactiveerd is.
Hoe kan het nou dat ie me dan zegt dat die user niet bestaat ?
snap er niks van.
ik heb het ook iemand anders laten doen.
ook hij heeft zich geregistreerd en de link gedrukt en als ik bij hem wat wil veranderen.
precies hetzelfde Deze user bestaat niet, vreemd.
kan iemand me helpen ?
BVD
Ik heb een probleempje .. ik heb een adminnaam om in in het adminpanel te komen .. Daarbij heb ik een gewoone clan naam gemaakt ... als ik nou met de admin naam ingelogt ben en ik ga dan in het admin panel naar manage vervolgens verander ik wat in de gegevens van mijn clan naam ..en als ik dan ok heb gedrukt zegt ie dat deze user niet bestaat .. en ja ik heb de activerings link gedrukt in me E-mail en ik zag dat het geactiveerd is ... Hoe kan het nou dat ie me dan zegt dat die user niet bestaat ? snap er niks van ..ik heb het ook iemand anders laten doen .. ook hij heeft zich geregistreerd en de link gedrukt en als ik bij hem wat wil veranderen ..precies hetzelfde Deze user bestaat niet ..vreemd .kan iemand me helpen ? BVD
-
pfft
Als eerste wil ik toch even op merken
Kunnen we even bij het probleem blijven.
Dat dat enter gebeuren lekker belangrijk..
Je
snap
toch
wat
er
staat.
En ja .met de geregistreerde namen kan je gewoon inloggen.
Het probleem is als ik in het adminpanel zit en ik moet wat veranderen.
Als ik dan een user kies en bij zijn profile wat verander (manage) en dan oke druk.
Dan zegt ie "deze gebruiker bestaat niet"

Dat dat enter gebeuren lekker belangrijk..
Je
snap
toch
wat
er
staat.
En ja .met de geregistreerde namen kan je gewoon inloggen.
Het probleem is als ik in het adminpanel zit en ik moet wat veranderen.
Als ik dan een user kies en bij zijn profile wat verander (manage) en dan oke druk.
Dan zegt ie "deze gebruiker bestaat niet"
-
oke
http://members.rott.chello.nl/jkoehoorn ... _users.php
hmmm in macromedia ziet dit file er heel anders uit.
Ik heb zelf even gekeken of de link werkte ,maareugghh dan ziet ie er heel andersuit .
Hoop dat je er uit komt
Zo niet vertel me dan even hoe ik het wel moet doen .
Ben niet echt een compwizard lol .
Ben een beginner ..lol lol . Thanks iniedergeval voor je hulp zover :thumb:
hmmm in macromedia ziet dit file er heel anders uit.
Ik heb zelf even gekeken of de link werkte ,maareugghh dan ziet ie er heel andersuit .
Hoop dat je er uit komt

Zo niet vertel me dan even hoe ik het wel moet doen .
Ben niet echt een compwizard lol .
Ben een beginner ..lol lol . Thanks iniedergeval voor je hulp zover :thumb:

Raar dat je geen parse error krijgt wanneer je naar dit bestand gaat.
Zoek:
vervang met:
Ik ga nog ff verder op zoek naar een probleem 
Zoek:
Code: Selecteer alles
$message = $lang['User_deleted'] . '<br /><br />' . sprintf($lang['Click_return_useradmin'], '<a href="' . append_sid("admin_users.$phpEx) . '>', '</a>') . '<br /><br />' . sprintf($lang['Click_return_admin_index'], '<a href="' . append_sid("index.$phpEx?pane=right") . '>', '</a>');
Code: Selecteer alles
$message = $lang['User_deleted'] . '<br /><br />' . sprintf($lang['Click_return_useradmin'], '<a href="' . append_sid("admin_users.$phpEx") . '>', '</a>') . '<br /><br />' . sprintf($lang['Click_return_admin_index'], '<a href="' . append_sid("index.$phpEx?pane=right") . '>', '</a>');

-
-
YIHAAAA
YES yes yes ..probleem opgelost...
Volgende heb ik gedaan...
ik had nog een forum .Precies dezelfde . Daar heb ik die admin_users.php van gedownload en die geupload in me nieuwe Forum..
En waarrempel ..probleem opgelost .
Neemt niet weg dat ik nog steeds niet weet wat nou het probleem was .
Maar who carres LOl.. het is opgelost en dat vind ik het belangrijkste ..
MAG IK JULLIE HARTELIJK DANKEN VOOR AL JULLIE HULP EN TIJD ... :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: TOPPIE
P.s ik zal op de ENTERS letten hoor
Groetjes
Volgende heb ik gedaan...
ik had nog een forum .Precies dezelfde . Daar heb ik die admin_users.php van gedownload en die geupload in me nieuwe Forum..
En waarrempel ..probleem opgelost .
Neemt niet weg dat ik nog steeds niet weet wat nou het probleem was .
Maar who carres LOl.. het is opgelost en dat vind ik het belangrijkste ..
MAG IK JULLIE HARTELIJK DANKEN VOOR AL JULLIE HULP EN TIJD ... :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: TOPPIE
P.s ik zal op de ENTERS letten hoor

Groetjes