Probleem!!!!!

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Franske
Contacteer:

Probleem!!!!!

Bericht door Franske » 26 mar 2005, 12:56

Hoi ik ben nieuw hier en een echte leek als het gaat om php forum gebeuren.

We, ik samen met een goeie vriendin, hebben nu net een forum geopend en we willen graag het uiterlijk aanpassen.
u zit ik dus met een probleem. Als eerste zou ik dus het uiterlijk op m'n comp. moeten maken, als ik het goed heb, en ten tweede zou ik het ergens naartoe moeten uploaden. Ik heb alleen geen idee waar dat naartoe zou moeten.

We zitten op dit moment nog bij forumsplace.com en gaan binnenkort verhuizen naar een .nl naam. Kan het zijn dat het veranderen van het forum pas mogelijk is als we op het .nl adres zitten???? Of moet dit nu ook al mogelijk zijn???

Alvast bedankt voor de antwoorden

greets Francois

abcde

Re: Probleem!!!!!

Bericht door abcde » 26 mar 2005, 13:26

Franske schreef:
Als eerste zou ik dus het uiterlijk op m'n comp. moeten maken, als ik het goed heb, en ten tweede zou ik het ergens naartoe moeten uploaden. Ik heb alleen geen idee waar dat naartoe zou moeten.

We zitten op dit moment nog bij forumsplace.com en gaan binnenkort verhuizen naar een .nl naam. Kan het zijn dat het veranderen van het forum pas mogelijk is als we op het .nl adres zitten???? Of moet dit nu ook al mogelijk zijn???
Waarom zou je een uiterlijk MOETEN maken.

Of je je forum kan veranderen hangt van of je FTP toegang hebt, dit kunnen wij je niet vertellen, en over dat .nl adres, dan is hetook weer afhankelijk van je host, maar bij bijna alle kan dat wel.
Bijna 1500 posts!

Franske
Contacteer:

Re: Probleem!!!!!

Bericht door Franske » 26 mar 2005, 13:31

abcde schreef:
Franske schreef: