Hulp bij massa-MOD

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
KillerMike

Hulp bij massa-MOD

Bericht door KillerMike » 18 mar 2005, 15:55

Ik heb de MOD voor massa-pm geïnstalleerd, maar ik weet nu niet waar ik dat kan gebruiken. :)

Is het trouwens zo dat alleen een beheerder, die dus in het ACP kan, een massa-pm kan sturen of kunnen anderen het ook? (opgelost)

En ik zie dat je nu in je profiel kan aanklikken of je op de hoogte wilt worden gesteld van een massa-pm, yes, no of no mass... Kan ik dat weghalen zodat gewoon iedereen hem krijgt? :wink:
Laatst gewijzigd door KillerMike op 21 mar 2005, 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Bee

Bericht door Bee » 18 mar 2005, 16:41

Je kan instellen of gebruikers uit mogen zetten dat ze MASSA PM's ontvangen, via het configuratiepaneel, en waarschijnlijk zit de pm functie in het ACP, eventueel ook in je gewone PM scherm. Weet het niet zeker, moet hem nog installeren.
... Maar ik modereer (nog) niet.

KillerMike

Bericht door KillerMike » 21 mar 2005, 20:03

Ik heb in het configuratiepaneel en andere dingen zitten kijken, maar ik kan het helaas nergens uitzetten voor de leden...
Zij kunnen het wel in hun profiel doen, want dat staat in mijn profiel ook aangegeven...

Ook heb ik de functie nergens gevonden, ook niet in mijn PM scherm... :(
In FI Subice niet te vinden, maar in SubSilver net zo...

Het is trouwens wel zo dat als ik de management van gebruikersgroepen bekijk in het ACP dat ik dit in kan stellen:

Code: Selecteer alles

Permissions to mass PM:
Select which type of users have the rights to mass PM this group.
Hier staat wel Admin ingesteld, maar ik weet dus niet waar ik de rest kan doen en dan mijn probleem hierboven. :wink:

Gesloten