nederlands kan dat nog?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

nederlands kan dat nog?
Ik heb mijn forum in de engelse versie op mijn site staan.
dit komt, omdat ik een aantal foutmeldingen kreeg toen de nederlandse mappen, zoals in de tutorial beschreven staat, naast de engelse mappen had staan.
kan ik ze nu alsnog installeren?
en hoe voorkom ik dat ik weer die foutmeldingen krijg?
(daarin stond dat er een aantal files niet aanwezig waren)
dit komt, omdat ik een aantal foutmeldingen kreeg toen de nederlandse mappen, zoals in de tutorial beschreven staat, naast de engelse mappen had staan.
kan ik ze nu alsnog installeren?
en hoe voorkom ik dat ik weer die foutmeldingen krijg?
(daarin stond dat er een aantal files niet aanwezig waren)
Bekende probleem, die language packs ook altijd. Er ontbreken wat dingen...
Installeer de nederlandse taalbestanden, en open daarna lang_main.php
Voeg toe:
En in lang_main.php
Installeer de nederlandse taalbestanden, en open daarna lang_main.php
Voeg toe:
Code: Selecteer alles
//
// Version Check
//
$lang['Version_up_to_date'] = 'Je forum is bijgewerkt tot de laatste versie, er zijn geen updates beschikbaar voor jouw versie van phpBB.';
$lang['Version_not_up_to_date'] = 'Je forum lijkt <b>niet</b> bijgewerkt te zijn naar de laatste versie. Updates zijn beschikbaar voor jouw versie van phpBB, surf naar <a href="http://www.phpbb.com/downloads.php" target="_new">http://www.phpbb.com/downloads.php</a> om de laatste versie te bemachtigen.';
$lang['Latest_version_info'] = 'De laatst beschikbare versie is <b>phpBB %s</b>.';
$lang['Current_version_info'] = 'Je draait <b>phpBB %s</b>';
$lang['Connect_socket_error'] = 'Kan geen verbinding maken met de phpBB-server, de foutmelding is: <br />%s';
$lang['Socket_functions_disabled'] = 'Servercontact uitgeschakeld.';
$lang['Mailing_list_subscribe_reminder'] = 'Op de hoogte blijven van de laatste versie van phpBB? <a href="http://www.phpbb.com/support/" target="_new">Meld je aan voor de nieuwsbrief</a>.';
$lang['Version_information'] = 'Versie-informatie';
// Visual Confirmation
$lang['Visual_confirm'] = 'Schakel visuele activatie in';
$lang['Visual_confirm_explain'] = 'Verplicht de nieuwe gebruikers een code over te typen die in een afbeeldings bestand word weergegeven.';
//
// Visual confirmation system strings
//
$lang['Confirm_code_wrong'] = 'De bevestigingscode is incorrect';
$lang['Too_many_registers'] = 'Er zijn teveel registratie pogingen op het moment, probeer het later nog eens.';
$lang['Confirm_code_impaired'] = 'Als je visueel niet in staat bent of kan je de code uberhaubt niet zien neem dan contact op met de %sAdministrator%s voor hulp.';
$lang['Confirm_code'] = 'Bevestigingscode';
$lang['Confirm_code_explain'] = 'Typ de bovenstaande code precies over. De code is hoofdlettergevoelig en de nul heeft een diagonale streep.';
Laatst gewijzigd door Bee op 04 mar 2005, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
... Maar ik modereer (nog) niet.
- Wout -- w00t
Ik ben heb net ook het forum geinstalleerd en heb denk ik hetzelfde probleem. Nederlands doet het bij mij helemaal niet..
Ik heb de nederlandse map bij de language gezet en het forum op nederlands ingesteld maar niks..
Toen heb ik hier gekeken en die code toegevoegd in lang_main.php
moeten allebei die stukken code in lang main??
Of moet die tweede ergens anders bij?
Ik heb de nederlandse map bij de language gezet en het forum op nederlands ingesteld maar niks..
Toen heb ik hier gekeken en die code toegevoegd in lang_main.php
moeten allebei die stukken code in lang main??
Of moet die tweede ergens anders bij?
lang_admin.php
Voeg toe:
En in lang_main.php
Wanneer je het dan nog niet ziet, moet je even kijken of je het ook in je profiel hebt ingesteld 
Voeg toe:
//
// Version Check
//
$lang['Version_up_to_date'] = 'Je forum is bijgewerkt tot de laatste versie, er zijn geen updates beschikbaar voor jouw versie van phpBB.';
$lang['Version_not_up_to_date'] = 'Je forum lijkt <b>niet</b> bijgewerkt te zijn naar de laatste versie. Updates zijn beschikbaar voor jouw versie van phpBB, surf naar <a href="http://www.phpbb.com/downloads.php" target="_new">http://www.phpbb.com/downloads.php</a> om de laatste versie te bemachtigen.';
$lang['Latest_version_info'] = 'De laatst beschikbare versie is <b>phpBB %s</b>.';
$lang['Current_version_info'] = 'Je draait <b>phpBB %s</b>';
$lang['Connect_socket_error'] = 'Kan geen verbinding maken met de phpBB-server, de foutmelding is: <br />%s';
$lang['Socket_functions_disabled'] = 'Servercontact uitgeschakeld.';
$lang['Mailing_list_subscribe_reminder'] = 'Op de hoogte blijven van de laatste versie van phpBB? <a href="http://www.phpbb.com/support/" target="_new">Meld je aan voor de nieuwsbrief</a>.';
$lang['Version_information'] = 'Versie-informatie';
// Visual Confirmation
$lang['Visual_confirm'] = 'Schakel visuele activatie in';
$lang['Visual_confirm_explain'] = 'Verplicht de nieuwe gebruikers een code over te typen die in een afbeeldings bestand word weergegeven.';
//
// Visual confirmation system strings
//
$lang['Confirm_code_wrong'] = 'De bevestigingscode is incorrect';
$lang['Too_many_registers'] = 'Er zijn teveel registratie pogingen op het moment, probeer het later nog eens.';
$lang['Confirm_code_impaired'] = 'Als je visueel niet in staat bent of kan je de code uberhaubt niet zien neem dan contact op met de %sAdministrator%s voor hulp.';
$lang['Confirm_code'] = 'Bevestigingscode';
$lang['Confirm_code_explain'] = 'Typ de bovenstaande code precies over. De code is hoofdlettergevoelig en de nul heeft een diagonale streep.';

-