Kom niet meer in adminpaneel, steeds opnieuw inloggen...

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Rana
Contacteer:

Kom niet meer in adminpaneel, steeds opnieuw inloggen...

Bericht door Rana » 24 feb 2005, 11:20

Hallo,

Ik heb net voor een vriendin een nieuw forum opgezet. De full package van 2.0.11 erop gezet met template SoftBlue. Er staan welgeteld 2 mods in: Userlist Adminpanel en Advanced Quick Reply

In de template heb ik diverse gifjes veranderd, het logo uiteraard en een aparte button naast het logo om op het forum te stemmen.

Probleem;
- Er deden zich problemen voor met het feit dat ongelezen berichten niet gemarkeerd werden. Dat ging spontaan beter en werd toen alleen maar erger.

- Hij vraagt telkens op nieuw om inloggegevens als je wilt reageren en ik kom ook het adminpaneel niet meer in. Blijft dan ook om inlog vragen.

Er is in de config een verandering aangebracht waarvan ik denk dat het zou kúnnen liggen;

Het forum staat namelijk op http://www.mymix.nl/muizenforum/index.php maar er is een domeinnaam aangevraagd die geforward wordt naar genoemde link: http://www.muizenforum.nl

Nu is er in configuratie het cookiedomein veranderd van mymix.nl naar muizenforum.nl
Ik kan het dus alleen niet terugzetten, omdat ik daar niet meer inkom.

Ligt het aan het cookiedomein? Hoe kan ik dit oplossen?

EDIT; de één schijnt er helemaal geen last van te hebben en de ander wel!!! :?: :?: :?:
Groetjes Rana

Rana
Contacteer:

Bericht door Rana » 24 feb 2005, 12:12

Okee, inmiddels in dbase cookiedomein veranderd (had ik zelf kunnen bedenken :? ) alleen blijft er nu het probleem over van de markering.

Bij de één blijft het gemarkeerd als ongelezen terwijl het gelezen is en bij de ander staan de topics / forums niet gemarkeerd terwijl het ook niet gelezen is....

Op mijn eigen forumpje heb ik trouwens datzelfde probleem sinds ik em heb ge-update naar 2.0.11
Groetjes Rana

Bee

Bericht door Bee » 24 feb 2005, 16:59

Staat het forum in een Frame? Dat is de basis van veel problemen ;)
... Maar ik modereer (nog) niet.

Rana
Contacteer:

Bericht door Rana » 26 feb 2005, 08:58

Door de verandering van het cookiedomein lijkt alles toch opelost nu.
Het forum staat idd in een frame. Kan ik op de één of andere manier die problemen vóór zijn? En wat voor soort problemen kan ik dan verwachten?

Verder draaien er nu dus 2 forums op hetzelfde cookiedomein, ik blijf dus bijvoorbeeld niet ingelogd als ik me óók inlog op het andere forum. Is dat te omzeilen op de één of andere manier?

tnx!
Groetjes Rana

Cheeta
Contacteer:

Bericht door Cheeta » 26 feb 2005, 08:59

een frame breaker kan oplossing bieden maar die gebruik je opzich alleen als je problemen hebt met inloggen

wat je wel zou kunnen doen is de mod *keep unread flags installeren
Don't mess with BD and save the Cheeta's!

Gesloten