veranderen van phpbb host naar eigen host.

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
wizzzzzzzz
Berichten: 661
Lid geworden op: 05 feb 2005, 14:26
Locatie: Op zolder
Contacteer:

veranderen van phpbb host naar eigen host.

Bericht door wizzzzzzzz » 05 feb 2005, 14:33

hallo,

Mijn forum draait nu op de gratis host van phpb, heb nu de mogelijkheid om het te zetten naar andere host...

Vraag 1. heb geen backup van de database die optie is om veiligheidsredenen gesloten hoe kom ik daar aan??

Vraag .2. Is het mogelijk om mijn forum over te zetten, zou het erg vinden om het opnieuw te moeten doen daar er gebruik van gemaakt wordt..

Kan behoorlijk goed met forums omgaan alleen de technische aspecten van servers etc heb ik dus geen kaas van gegeten...

abcde
Berichten: 1494
Lid geworden op: 19 feb 2004, 16:02

Re: veranderen van phpbb host naar eigen host.

Bericht door abcde » 05 feb 2005, 14:38

wizzzzzzzz schreef:hallo,

Mijn forum draait nu op de gratis host van phpb, heb nu de mogelijkheid om het te zetten naar andere host...

Vraag 1. heb geen backup van de database die optie is om veiligheidsredenen gesloten hoe kom ik daar aan??

Vraag .2. Is het mogelijk om mijn forum over te zetten, zou het erg vinden om het opnieuw te moeten doen daar er gebruik van gemaakt wordt..

Kan behoorlijk goed met forums omgaan alleen de technische aspecten van servers etc heb ik dus geen kaas van gegeten...
Op de host van phpBB draait ie niet (die bestaat niet) :wink:

Maar als je geen back-up hebt dan kan je geen post en etc. over zetten naar je nieuwe host. Dan zal je opnieuw moeten beginnen.
Bijna 1500 posts!

wizzzzzzzz
Berichten: 661
Lid geworden op: 05 feb 2005, 14:26
Locatie: Op zolder
Contacteer:

Re: veranderen van phpbb host naar eigen host.

Bericht door wizzzzzzzz » 05 feb 2005, 14:45

abcde schreef:
wizzzzzzzz schreef:hallo,

Mijn forum draait nu op de gratis host van phpb, heb nu de mogelijkheid om het te zetten naar andere host...

Vraag 1. heb geen backup van de database die optie is om veiligheidsredenen gesloten hoe kom ik daar aan??

Vraag .2. Is het mogelijk om mijn forum over te zetten, zou het erg vinden om het opnieuw te moeten doen daar er gebruik van gemaakt wordt..

Kan behoorlijk goed met forums omgaan alleen de technische aspecten van servers etc heb ik dus geen kaas van gegeten...
Op de host van phpBB draait ie niet (die bestaat niet) :wink:

Maar als je geen back-up hebt dan kan je geen post en etc. over zetten naar je nieuwe host. Dan zal je opnieuw moeten beginnen.

Lol heb er dus echt geen kaas van gegeten, al dat free hosting geloof dat het loopt via phpbber.com.

Erg jammer dat ik het bestaande forum niet kan overzetten...thanks voor je reactie... :thumb:

abcde
Berichten: 1494
Lid geworden op: 19 feb 2004, 16:02

Re: veranderen van phpbb host naar eigen host.

Bericht door abcde » 05 feb 2005, 15:03

wizzzzzzzz schreef: Lol heb er dus echt geen kaas van gegeten, al dat free hosting geloof dat het loopt via phpbber.com.

Erg jammer dat ik het bestaande forum niet kan overzetten...thanks voor je reactie... :thumb:
De enige site van phpBB is phpBB.com :wink:
Bijna 1500 posts!

wizzzzzzzz
Berichten: 661
Lid geworden op: 05 feb 2005, 14:26
Locatie: Op zolder
Contacteer:

Re: veranderen van phpbb host naar eigen host.

Bericht door wizzzzzzzz » 05 feb 2005, 16:17

abcde schreef:
wizzzzzzzz schreef: Lol heb er dus echt geen kaas van gegeten, al dat free hosting geloof dat het loopt via phpbber.com.

Erg jammer dat ik het bestaande forum niet kan overzetten...thanks voor je reactie... :thumb:
De enige site van phpBB is phpBB.com :wink:
jah klopt had het dus over de host... :roll:

Klik anders even link www dan zie je onder aan staan powered by...

abcde
Berichten: 1494
Lid geworden op: 19 feb 2004, 16:02

Re: veranderen van phpbb host naar eigen host.

Bericht door abcde » 05 feb 2005, 16:20

wizzzzzzzz schreef: jah klopt had het dus over de host... :roll:

Klik anders even link www dan zie je onder aan staan powered by...
Ik wist dat je het over de host had, ik gaf slecht toelichting. Maar wat bedoel je met powered by ..... ???????????
Bijna 1500 posts!

Gesloten