Moderator lukt niet uit te zetten.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Moderator lukt niet uit te zetten.
Op mijn forum is er een apparte goep en die heeft een eigen topic voor hun leden.
de groeps moderator is ook gelijk de moderator van dat forum, maar opeens staat er nog een moderator bij, terwijl die ook niet eens in die groep zit.
Ik ga dus naar gebruikers premissions en wil het uitzetten dat hij geen moderator is. doe dat, maar er veranderd niks. als ik daarna weer kijk is hij gewoon nog moderator.....
Met andere personen die moderator zijn kan ik wel zeggen dat ze het niet meer zijn.
wat is fout???
de groeps moderator is ook gelijk de moderator van dat forum, maar opeens staat er nog een moderator bij, terwijl die ook niet eens in die groep zit.
Ik ga dus naar gebruikers premissions en wil het uitzetten dat hij geen moderator is. doe dat, maar er veranderd niks. als ik daarna weer kijk is hij gewoon nog moderator.....
Met andere personen die moderator zijn kan ik wel zeggen dat ze het niet meer zijn.
wat is fout???
kan zij
is hij wel nog moderator kan enkel de titel zijn maar niet meer de premisies
Re: kan zij
hij zit niet eens in die groep, maar is wel moderator van het forum van die groep.Vinnie72 schreef:Hem uit de groep gooien en de groep een besloten groep maken
hij kan binnen komen en ook alle posts verwijderensvennson schreef:is hij wel nog moderator kan enkel de titel zijn maar niet meer de premisies
wel
dan zou ik ens kijken bij premisies users en daar zijn persoonlijk bestand opentrekken en zien wat daar staat
en daarna kijken in management , ik heb momenteel geen enkel phpbb meer lopen vandaar ik niet kan kijken waar het juist staat sorry mar je vind het wel

en daarna kijken in management , ik heb momenteel geen enkel phpbb meer lopen vandaar ik niet kan kijken waar het juist staat sorry mar je vind het wel

Misschien helpt de reset user level mod proberen:
http://www.phpbbhacks.com/download/1948
Deze loste dat bij ons op
http://www.phpbbhacks.com/download/1948
Deze loste dat bij ons op