Hallo,
Als ik een backup gemaakt heb van het forum (dat Lukt)
Dan haal ik een bericht uit het forum om te testen als ik de database weer wil herstellen.
Wat gebeurd er nu ik doe via het forum herstel database en na een tijdje zegd het systeem geen bestand ge-upload.
Waar kan dit aan liggen.
want ik weet niet hoe je een backup moet maken via de server, omdat ik niet weet hoe het programma mysqol werkt.
Groetjes maliakreta
uploaden van database
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- maliakreta
- Contacteer:
check de kennisbank bij board overzetten.
-------------------------------------------
http://www.rose-online-forum.tk
-------------------------------------------
http://www.rose-online-forum.tk
http://mmorpg.startkabel.nl/ Voor alle links naar MMORPG's !
- maliakreta
- Contacteer:
Is een fijn script om (grote) database backups terug te zetten, geen probleem dat hij het niet kan uploaden doordat het te groot is
- maliakreta
- Contacteer:
Hallo,
Dit krijg ik te zien op de server, maar bij de uit leg op het stuk vanaf de denktank hebben ze het over save en go. maar bij mij zie ik alleen verzenden. als ik dat doet en ik heb struktuur en data aangevinkt dan upload die de database alleen 0 kb dus niets. wat moet ik doen?
Bekijk een dump (schema) van database
phpbb_auth_access phpbb_banlist phpbb_categories phpbb_config phpbb_confirm phpbb_disallow phpbb_forum_prune phpbb_forums phpbb_groups phpbb_posts phpbb_posts_text phpbb_privmsgs phpbb_privmsgs_text phpbb_ranks phpbb_search_results phpbb_search_wordlist phpbb_search_wordmatch phpbb_sessions phpbb_smilies phpbb_themes phpbb_themes_name phpbb_topics phpbb_topics_watch phpbb_user_group phpbb_users phpbb_vote_desc phpbb_vote_results phpbb_vote_voters phpbb_words Alleen structuur
Structuur en gegevens
Alleen data
'drop table' toevoegen
Complete inserts
Extended inserts
Gebruik backquotes bij tabellen en velden' namen
verzenden ( "zipped" "gzipped" "bzipped" )
Gr maliakreta
Dit krijg ik te zien op de server, maar bij de uit leg op het stuk vanaf de denktank hebben ze het over save en go. maar bij mij zie ik alleen verzenden. als ik dat doet en ik heb struktuur en data aangevinkt dan upload die de database alleen 0 kb dus niets. wat moet ik doen?
Bekijk een dump (schema) van database
phpbb_auth_access phpbb_banlist phpbb_categories phpbb_config phpbb_confirm phpbb_disallow phpbb_forum_prune phpbb_forums phpbb_groups phpbb_posts phpbb_posts_text phpbb_privmsgs phpbb_privmsgs_text phpbb_ranks phpbb_search_results phpbb_search_wordlist phpbb_search_wordmatch phpbb_sessions phpbb_smilies phpbb_themes phpbb_themes_name phpbb_topics phpbb_topics_watch phpbb_user_group phpbb_users phpbb_vote_desc phpbb_vote_results phpbb_vote_voters phpbb_words Alleen structuur
Structuur en gegevens
Alleen data
'drop table' toevoegen
Complete inserts
Extended inserts
Gebruik backquotes bij tabellen en velden' namen
verzenden ( "zipped" "gzipped" "bzipped" )
Gr maliakreta