Maar als ik nu wil dat ik eerst de admins krijg en daarna de moderators in de volgorde die ik zelf wil bepalen zonder te knoeien met hun registratiedatum hoe doe ik dit dan?
volgorde mods en admins onder topic
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

volgorde mods en admins onder topic
De namen van de admins en mods staan onder elke topic en de volgorde hiervan staat op aanmelddatum.
Maar als ik nu wil dat ik eerst de admins krijg en daarna de moderators in de volgorde die ik zelf wil bepalen zonder te knoeien met hun registratiedatum hoe doe ik dit dan?

Ik denk door in het php bestand bij de sql querrie op user_level te sorteren, ik neem aan dat je de lijst in viewforum.php bedoelt?
Zo ja, open het bestand, zoek naar
En vervang met
Zo ja, open het bestand, zoek naar
Code: Selecteer alles
ORDER BY u.user_idCode: Selecteer alles
ORDER BY u.user_level ASC, u.user_id";Ik weet niet of ik die bedoel, ik denk het niet, ik bedoel op de index.php onder elke topic staat moderators: ..................Luuk schreef:de lijst in viewforum.php ?
Hier wil ik zelf de volgorde bepalen. Want als hij selecteert op user level zet hij dan de admins voor de mods??? En als ik dan moderator a voor bv. moderator b wil hebben