Attachment Mod 2.3.11

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
maico

Attachment Mod 2.3.11

Bericht door maico » 09 jan 2005, 00:07

Na een update gedaan te hebben naar Attachment Mod van 2.39 naar 2.3.11 kan ik bewijze van spreken uploaden wat ik wil.
Ik heb in het CP aan gegeven dat tot 75 kb mag en ik doe zonder probleem 400 kb uploaden.

Ik heb de mod nagelopen alles is zover ik het kan zien goed.
Iemand een idee hoe het kan.
Met de vorige versie werkte alles nog perfect.
De DB updat naar de laatstse versie heeft ook geen foutmelding aan gegeven dus alles is succesvol gedaan.

Bee

Bericht door Bee » 09 jan 2005, 08:11

Ik geloof dat administrators een ander quota meekrijgen dan gebruikers.
... Maar ik modereer (nog) niet.

maico

Bericht door maico » 09 jan 2005, 11:58

Inderdaad ls ik ilog als gewoon lid of moderator dan werkt het wel goed.
Bedankt voor je info!

Nog even iets anders misschien weet je ook daar het andwoord op of iemand anders natuurlijk :lol:

We gebruiken die mod 99% alleen voor foto`s nou heb ik ook de:
Restrict images in posts mod en ingesteld op 450 x 450 pix

Als je nu een foto upload boven die afmetingen laat hij dus de bekende paperclib zien en niet de afbeelding, dit komt omdat ik dat heb aangeven in de Beheer Speciale Categorieën van de Attachment Mod

Nu mijn vraag is het mogelijk om foto`s boven deze afmeteing te weigeren, dat ze met het uploaden een melding krijgen afbeelding te groot

Bee

Bericht door Bee » 09 jan 2005, 12:18

Kan je voor foto's niet beter de Photo Album 2.0.53 gebruiken van Smartor, en dan eventueel links plaatsen naar deze foto's. Deze kan ook nog thumbnails aanmaken, en je kan de foto's veel beter beheren, en opzoeken per gebruiken. Kijk maar eens op http://smartor.is-root.com
... Maar ik modereer (nog) niet.

maico

Bericht door maico » 09 jan 2005, 12:25

:lol: die heb ik er ook op staan zie andere DB vraag (wat ik inmiddels al gedaan heb)

Maar we hebben een forum vol blondjes en die vinden dit nog net niet te moeilijk vandaar dat ze liever de Attachment Mod gebruiken.
De album staat erop maar word zelden gebruikt.

Gesloten