i kheb het volgende probleem; mensen kunnen zich niet meer registreren, kan dus geen nieuwe members krijgen!
Avatars zijn voor de helft niet zichtbaar en zijn door gebruikers niet mogelijk om zelf aan te passen...
iemand oplossing??
kword er onnozel van!!!
probleem registratie bij phpBB 2.0.4
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Re: probleem registratie bij phpBB 2.0.4
Het is zéér belangrijk dat je snel upgrade, omdat je forum nu in principe aan alle kanten open staat.Lami schreef:probleem registratie bij phpBB 2.0.4
Wat gebeurt er dan? Wat voor error krijgen ze?Lami schreef:i kheb het volgende probleem; mensen kunnen zich niet meer registreren, kan dus geen nieuwe members krijgen!
Wat is het url naar je forum?Lami schreef:Avatars zijn voor de helft niet zichtbaar en zijn door gebruikers niet mogelijk om zelf aan te passen...
mosymuis schreef:Het is zéér belangrijk dat je snel upgrade, omdat je forum nu in principe aan alle kanten open staat.Lami schreef:probleem registratie bij phpBB 2.0.4
Wat gebeurt er dan? Wat voor error krijgen ze?Lami schreef:i kheb het volgende probleem; mensen kunnen zich niet meer registreren, kan dus geen nieuwe members krijgen!
Wat is het url naar je forum?Lami schreef:Avatars zijn voor de helft niet zichtbaar en zijn door gebruikers niet mogelijk om zelf aan te passen...
ik ben zooo een leek op da gebied allemaal he, ik ben goe in webdesign en flash ma php is

ik krijg de volgende boodschap:
You must fill in the required fields.
Sorry, but this username has been disallowed
Wat heb je ingevuld op je "Niet Toegestane Namen" administratie pagina van phpBB?Lami schreef:Sorry, but this username has been disallowed