Ik ben ergens achter gekomen.
Ik heb een andere template op mijn site gezet, en de ouwe er uit gehaald, maar nu heb ik een probleem met dat ICQ teken.
http://members.lycos.nl/hgioewngw/viewtopic.php?p=52#52
Onder wat je post staan al die tekens, en ICQ staat te ver omlaag.
Weet iemand hoe dit komt? en of hij mij kan helpen dit te vorkomen?
ICQ Logo te laag
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Dit komt omdat de ICQ knop dynamisch gekozen en geplaatst word; afhankelijk van de online/offline status van een ICQ contact. Dat dit niet altijd voor 100% werkt merk je; voer dit uit om de knop statisch te maken.
Open
templates/Appalachia2/viewtopic_body.tpl
Zoek
Open
Zoek
Vervang met<script language="JavaScript" type="text/javascript"><!--
if ( navigator.userAgent.toLowerCase().indexOf('mozilla') != -1 && navigator.userAgent.indexOf('5.') == -1 )
document.write(' {postrow.ICQ_IMG}');
else
document.write('</td><td> </td><td valign="top" nowrap="nowrap"><div style="position:relative"><div style="position:absolute">{postrow.ICQ_IMG}</div><div style="position:absolute;left:3px;top:-1px">{postrow.ICQ_STATUS_IMG}</div></div>');
//--></script><noscript>{postrow.ICQ_IMG}</noscript>
Code: Selecteer alles
{postrow.ICQ_IMG}Nu staat het icontje er helemaal niet meer bij mij.mosymuis schreef:Dit komt omdat de ICQ knop dynamisch gekozen en geplaatst word; afhankelijk van de online/offline status van een ICQ contact. Dat dit niet altijd voor 100% werkt merk je; voer dit uit om de knop statisch te maken.
Open
Zoek
Vervang met<script language="JavaScript" type="text/javascript"><!--
if ( navigator.userAgent.toLowerCase().indexOf('mozilla') != -1 && navigator.userAgent.indexOf('5.') == -1 )
document.write(' {postrow.ICQ_IMG}');
else
document.write('</td><td> </td><td valign="top" nowrap="nowrap"><div style="position:relative"><div style="position:absolute">{postrow.ICQ_IMG}</div><div style="position:absolute;left:3px;top:-1px">{postrow.ICQ_STATUS_IMG}</div></div>');
//--></script><noscript>{postrow.ICQ_IMG}</noscript>
Code: Selecteer alles
{postrow.ICQ_IMG}