Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
BiancaN
Bericht
door BiancaN » 12 dec 2004, 10:31
Hallo,
Ik heb een probleempje met mijn phpbb 2.0.10.
Ik heb enkele leden die een mailtje willen ontvangen als er nieuwe berichten zijn op het forum.
Tot voor kort ging dat prima, alleen nu krijgen ze die email niet meer.
Hun profiel is goed ingesteld. En het includes/usercp_register.php is al eens vervangen, maar daar lag het niet aan...
heeft iemand nog een tip?
-
Odin
Bericht
door Odin » 16 dec 2004, 13:13
Ik heb hetzelfde probleem, maar dan bij versie 2.0.8

. Tot een paar dagen geleden kregen de forumleden gewoon hun mailtjes. Er is niets veranderd aan de instellingen. Weet iemand wat ik er aan kan doen?
Groetjes,
Odin
-
Bee
Bericht
door Bee » 16 dec 2004, 17:30
Voor jullie allebei geldt dat je moet updaten naar de nieuwe versie.
Zien jullie foutmeldingen?
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
Odin
Bericht
door Odin » 16 dec 2004, 21:31
Het updaten is niet gelukt (wordt door iemand anders gedaan en die heeft momenteel niet veel tijd om het uit te zoeken.)
Er worden geen foutmeldingen gegeven, maar ik heb het idee dat het aan de provider ligt (Lycos). Ook andere mailtjes worden niet doorgestuurd.
Groetjes,
Odin
-
Bee
Bericht
door Bee » 16 dec 2004, 21:57
Lycos Tripod: gebruik de sendmail functie. Per dag mogen er maar 50 mailtjes verstuurd worden vanaf een tripod site. Mailtje die daarboven komen worden zonder fout geaccepteerd, in een rij gezet, en deze worden gewist na 24. Verstuurd zullen ze nooit worden.
... Maar ik modereer (nog) niet.