nog steeds geen antword

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
net-marker

nog steeds geen antword

Bericht door net-marker » 29 nov 2004, 19:01

Ik heb het al een paar keer gevraacht, maar nog geen antword kunnen krijgen. Mischien is het een stomme vraag of zo, maar hoe kan je nou iformatie aan je portal toe voegen??? ik heb nu ook weer een Announcement geinstalleerd maar hier kom ik ook niet veel verder mee.?? be ik iets vergeten te installeren of zo??
Hier zat ook een .HL bestand bij, maar in de handleiding stond niet wat je daar mee moest doen.

ik hoop dat iemand mij kanhelpen. een portal is wel mooi maar je moet er natuulijk ook wat mee kunnen doen

Menace2Society

Bericht door Menace2Society » 29 nov 2004, 19:37

Je kan op portal.php toch aangeven van welke forums de mededelingen gehaald moeten worden voor op de portal?!?

Stef

Re: nog steeds geen antword

Bericht door Stef » 29 nov 2004, 19:42

net-marker schreef:Ik heb het al een paar keer gevraacht, maar nog geen antword kunnen krijgen. Mischien is het een stomme vraag of zo, maar hoe kan je nou iformatie aan je portal toe voegen??? ik heb nu ook weer een Announcement geinstalleerd maar hier kom ik ook niet veel verder mee.?? be ik iets vergeten te installeren of zo??
Hier zat ook een .HL bestand bij, maar in de handleiding stond niet wat je daar mee moest doen.

ik hoop dat iemand mij kanhelpen. een portal is wel mooi maar je moet er natuulijk ook wat mee kunnen doen
portal_body.tpl en leef je uit of wees anders wat specifieker.

thomashorst

Bericht door thomashorst » 29 nov 2004, 19:46

in portal.php kan je aangeven welke forum id's bv 1, 2, 3 informatie mogen geven voor de portal nieuws en de poll's

net-marker

Bericht door net-marker » 29 nov 2004, 23:25

Ik wil gewoon informatie aan mijn portal kunnen toe voegen. bijvoorbeeld in het midden een mededeling plaatsen, in het blokje links linken toe voegen enz.

wat word er presies met id's bedoeld, ik heb een aantal getallen in gevoerd, en er word nu wel een poll vanuit het forum weer gegeven

Stef

Bericht door Stef » 29 nov 2004, 23:47

Dan moet je in portal_body.tpl en met de basis kennis van HTML kom je een heel eind. :wink:

net-marker

Bericht door net-marker » 29 nov 2004, 23:50

oke ik heb hem door. ht id nummer is het nummer van het forum veld. de berichten die hierin komen te staan worden inhet portal weergegeven.

Ik begrijp alleen nog niet hoe je aan het blokje zo kan instellen dat iedreen er een link aan toe kan voegen

Gesloten