Kan niet meer uitloggen en in ACP komen.

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Ronald@
Contacteer:

Kan niet meer uitloggen en in ACP komen.

Bericht door Ronald@ » 22 nov 2004, 12:05

Ik had een inlogprobleempje. Daarom had ik in het ACP wat aangepast. Bij "Configuration" heb ik bij Cookie domain "Localhost" ingevuld (ik gebruik Easyphp om e.e.a. uit te proberen).

Nu kan ik niet meer uitloggen :? . Ik wilde terug gaan naar het ACP om de verandering weer ongedaan te maken maar ik kan ook niet meer in het ACP komen. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Bee

Bericht door Bee » 22 nov 2004, 12:07

Je kan de waardes ook aanpassen in de database, in de tabel phpbb_config . Voor localhost moet die waarde leeg zijn.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Ronald@
Contacteer:

Bericht door Ronald@ » 22 nov 2004, 12:27

bee schreef:Je kan de waardes ook aanpassen in de database, in de tabel phpbb_config . Voor localhost moet die waarde leeg zijn.
Gaaf :D . Opgelost :thumb: .

Ik heb samen met een aantal anderen een forum draaien. Nu wil ik zelf ook leren dit forum te onderhouden. Vandaar dat ik thuis op m'n eigen machine een testforum heb opgezet om met e.e.a. te kunnen experimenteren. Ik ben een absolute leek dus je zult me hier de komende tijd vast nog wel vaker tegenkomen :lol: . Bedankt zover 8) .

Gesloten