A.u.b. graag uw antwoord eenvoudig houden, op mijn leeftijd is een jaarlijkse digi.APK-leeftijdskeuring gewenst!
Streep-Onderschrift in Profiel
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Streep-Onderschrift in Profiel
Is het mogelijk om de streep in het Profiel vakje Onderschrift weg te halen of te vervangen door " vaste " tekst.
A.u.b. graag uw antwoord eenvoudig houden, op mijn leeftijd is een jaarlijkse digi.APK-leeftijdskeuring gewenst!
je wilt dus in plaats van een streep onderaan het bericht waar dan de signatuur onder komt een tekst?
zo ja:
open posting.php
zoek
maak ervan
open dan languages/lang_xxx/lang_main.php
(xxx vervangen door jouw taal, doe dit stuk bij alle talen die je gebruikt op je forum)
zoek
zet ervoor
zo ja:
open posting.php
zoek
Code: Selecteer alles
<br />________________<_br />Code: Selecteer alles
<br />' . $lang['Posting_sig'] . '<_br />(xxx vervangen door jouw taal, doe dit stuk bij alle talen die je gebruikt op je forum)
zoek
//
// That's all, Folks!
// -------------------------------------------------Code: Selecteer alles
$lang['Posting_sig'] = 'Jouw tekst wat je op die plaats wilt hebben:';ga naar de map waar je phpbb hebt geinstalleerd en open het bestand posting.php
http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=24 Nr 2
http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=24 Nr 2
Hallo Luuk,
Sorry voor misverstand! De code die jij opgeeft wijkt af van de mijne, omdat ik niet zo ervaren ben derhalve een aanvullende vraag - moet ik
<br /> vervangen door < _br> ??
Hieronder de html zoals die bij mij staat.
}
if( $attach_sig && $user_sig != '' )
{
$preview_message = $preview_message . '<br /><br />_________________<br /> . $user_sig;
}
$preview_message = str_replace("\n", '<br />', $preview_message);
$template->set_filenames(array(
'preview' => 'posting_preview.tpl')
Sorry voor misverstand! De code die jij opgeeft wijkt af van de mijne, omdat ik niet zo ervaren ben derhalve een aanvullende vraag - moet ik
<br /> vervangen door < _br> ??
Hieronder de html zoals die bij mij staat.
}
{
$preview_message = $preview_message . '<br /><br />_________________<br /> . $user_sig;
}
$preview_message = str_replace("\n", '<br />', $preview_message);
$template->set_filenames(array(
'preview' => 'posting_preview.tpl')
Nee, dit was een typefoutje. Verander:JanT schreef:<br /> vervangen door < _br> ??
<br />_________________<br />Code: Selecteer alles
<br />' . $lang['Posting_sig'] . '<br />Srry, maar het lukt mij niet, onderstand de twee codes die ik heb aangepast. Wat doe ik fout?
}
{
$preview_message = $preview_message . '<br />' . $lang['Posting_sig'] . '<br />' . $user_sig;
}
$lang['No_poll'] = 'Geen Pol op dit moment';
//
// $lang['Posting_sig'] = '000000000000';
?>
}
{
$preview_message = $preview_message . '<br />' . $lang['Posting_sig'] . '<br />' . $user_sig;
}
//
?>
Tot mijn spijt werkt het nog steeds niet, om beurten de // en // verwijderd , maar geen resultaat.
Ik gebruik alleen Dutch, dus in andere talen hoef ik niet te zijn.?
Moet er soms nog in een andere map als de twee iets veranderd worden?
//
Ik gebruik alleen Dutch, dus in andere talen hoef ik niet te zijn.?
Moet er soms nog in een andere map als de twee iets veranderd worden?
//
Verkeerd bestand
zoek in viewtopic.php
vervang dat met
zoek in viewtopic.php
<br />_________________<br />Code: Selecteer alles
<br />' . $lang['Posting_sig'] . '<br />Hallo Luuk,
Een regel in kleur (zie blauw)lukt niet! maar komt er wel op, probleem is dat het dan te dicht tegen de andere tekst aankomt.
Na instellen profiel komen alle twee de teksten onder elkaar, geen probleem. De zwarte tekst haal ik gewoon weg en blijft de groene op afstand van de tekst staan.
In ieder geval is die rottige ontsierende streep weg. Mocht je nog iets weten dan hoor ik dat graag maar zondermeer hartelijk dank.
b] Torun, de groene parel aan de Wisla [/b---------------------------------------------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------------------- Torun, de groene parel aan de Wisla
Een regel in kleur (zie blauw)lukt niet! maar komt er wel op, probleem is dat het dan te dicht tegen de andere tekst aankomt.
Na instellen profiel komen alle twee de teksten onder elkaar, geen probleem. De zwarte tekst haal ik gewoon weg en blijft de groene op afstand van de tekst staan.
In ieder geval is die rottige ontsierende streep weg. Mocht je nog iets weten dan hoor ik dat graag maar zondermeer hartelijk dank.
b] Torun, de groene parel aan de Wisla [/b---------------------------------------------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------------------- Torun, de groene parel aan de Wisla
Maak de kleuren met HTML, niet met BBCode. Dit:
Levert dit op:
tekst
Verder kan je witregels invoegen met:
Om te zorgen dat er meer ruimte is tussen de scheiding van het onderschrift en de tekst. Bedoel je dat?
<font color="blue"><b>tekst</b></font>tekst
Verder kan je witregels invoegen met:
<br />Klopt Luuk dat bedoel ik. M.i.z. is dit verder overbodig want je kunt hiervoor Profiel -> Onderschriftinvulvakje voor gebruiken wat gemakkelijker werkt bij verandering van de tekst!
Zie voorbeeld hieronder zoals het nu staat, tekst staat op mijn forum geheel er onder. Wil alleen de scheiding tekst en groene Profieltekst aangeven.
Maar ga het zeker proberen. Wat zal ik zeggen na zoveel hulp??
Denkelijk gewoon maar een grandioze site :thumb:
Bron: RTV N-H, 21-10-2004
Drie Polen gewond geraakt op schip
IJMUIDEN Drie Poolse mannen zijn donderdagochtend gewond geraakt aan boord van een schip bij IJmuiden. De drie kregen een klap van een losgeschoten tros. Eén van hen kon lopend het schip verlaten, twee anderen werden met behulp van een schepplank door de brandweer van het schip gehaald.
------------------------------------------------------(Hierlangs Afknippen)-------------------------------------------------------- Torun, de groene parel aan de Wisla
Zie voorbeeld hieronder zoals het nu staat, tekst staat op mijn forum geheel er onder. Wil alleen de scheiding tekst en groene Profieltekst aangeven.
Maar ga het zeker proberen. Wat zal ik zeggen na zoveel hulp??
Denkelijk gewoon maar een grandioze site :thumb:
Bron: RTV N-H, 21-10-2004
Drie Polen gewond geraakt op schip
IJMUIDEN Drie Poolse mannen zijn donderdagochtend gewond geraakt aan boord van een schip bij IJmuiden. De drie kregen een klap van een losgeschoten tros. Eén van hen kon lopend het schip verlaten, twee anderen werden met behulp van een schepplank door de brandweer van het schip gehaald.
------------------------------------------------------(Hierlangs Afknippen)-------------------------------------------------------- Torun, de groene parel aan de Wisla