Hoi Allemaal,
Ik heb een beetje een lastig uit te leggen vraag maar ga het proberen zo duidelijk mogelijk te forumuleren.
Ik heb sinds kort een eigen forum http://ortwin.thoronline.com/forum
Hierin zitten een paar onderwerpen die alleen voor mensen in een bepaalde groep zitten beschikbaar. de permissies heb ik daarom bij lezen en posten van bericht op mod gezet.
Nu wil ik dat iemand samen met mij meerdere rechten krijgt. Ik ben zelf administrator en heb vanzelfsprekend alle rechten op het forum. maar die 2e persoon kan ik geen mod laten zijn omdat hij dan ook alleen maar de 2 rechten van lezen en schrijven heeft. Ook wil ik hem geen admin maken omdat hij dan teveel rechten heeft met betrekking tot instellingen ed.
Wat ik wil is dat hij de berichten kan moderaten. Ik heb ook al naar Junior Administrator gekeken en dat geinstalleerd maar dan krijgt die persoon toch enkel toegang tot instellingen van de Admin Panel?
Iemand een duidelijke oplossing, alvast bedankt!
Mod en Administrator
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

..
Overrulled hij dan de mod permissies van de groep..
voor een bepaald onderwerp heb ik deze groepspermissies gegeven
Bekijk All
Lees Mod
Verstuur mod
Antwoord mod
Bewerk admin
Verwijder admin
Sticky admin
Aankondigen admin
Stemmen mod
Poll aanmaken mod
als ik iemand de speciale rank mod geef kan deze nog steeds geen berichten toevoegen ..
voor een bepaald onderwerp heb ik deze groepspermissies gegeven
Bekijk All
Lees Mod
Verstuur mod
Antwoord mod
Bewerk admin
Verwijder admin
Sticky admin
Aankondigen admin
Stemmen mod
Poll aanmaken mod
als ik iemand de speciale rank mod geef kan deze nog steeds geen berichten toevoegen ..
Laatst gewijzigd door Ortwin op 04 nov 2004, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.