Apart gedeelte
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Apart gedeelte
Kan je ook een gedeelte in het phpBB forum maken met een gedeelte waar alleen bepaalde mensen in mogen??? dus dat ze erin kunnen met paswoord ofzo???
Re: Apart gedeelte
Dit kan (nog) niet met een wachtwoord. Misschien is hier een mod voor, maar dat weet ik echt niet. Wel weet ik dat dit standaard in PhpBB 2.2 komt te zitten, maar die komt pas eind dit jaar uit ofzo.MyXtiK Man schreef:Kan je ook een gedeelte in het phpBB forum maken met een gedeelte waar alleen bepaalde mensen in mogen??? dus dat ze erin kunnen met paswoord ofzo???
Wel kan je de permissies van een forum op PRIVATE zetten en een gebruikersgroep maken en dan via groepspermissies die groep toegang geven tot het forum. Dan kunnen alleen de mensen die in die groep zitten erin (en de admin natuurlijk).
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
Vergeten naar de datum te kijken zeker? Dit topic is al meer dan 10 dagen oud en het probleem is allang opgelost.The Crow schreef:of je geeft ze modsrechten en stel de permissies in , maar private lijkt me beter ja

MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
Tja..als je ziet welke mod's enzo er al opzitten..zo krijg je alleen verschillende template en wat mini mod's in het eerste jaar..SuperNova schreef:teveel functies bedoel je?
ach ja net windows xp
misschien moeten ze een lite versie maken
of nog beter een custom installation waar je kan kiezen welke dingen je installeert!
Zo snel ie uitkomt weet ik toch al zeker dat ik meteen een eigenste Template maak en mijn eigen mod's enzo erop gooi..
Iedere mod die word aangevraagd daar word ''bijna'' geinstalled..
Check de vooruitgang maar eens..stond eerst op 25% toen kregen ze ''zomaar'' wat ideeën erbij en stond het weer op 5%..
Vind dat ze ook alweer niet teveel moeten overdrijven..mensen kunnen ook PHP enzo leren en hun eigen forumpjes opbouwen..
[+] Isento at DeviantArt
Jup..voor de andere mensen die dit lezen..
http://www.phpbb.nl/phpBB/viewtopic.php?p=14284#14284
Voor wat PhpBB 2.2 Gedoe/Screens/Info/Etc.
http://www.phpbb.nl/phpBB/viewtopic.php?p=14284#14284
Voor wat PhpBB 2.2 Gedoe/Screens/Info/Etc.
[+] Isento at DeviantArt