Als je kiest om alle smilies weer te geven dan kan het zijn dat het venster waarin de smilies staan te klein is om alle smilies in 1 keer weer te geven.
Dit is bij mij het geval, aangezien ik een aantal smilies heb toegevoegd. Het is geen probleem om de smilies zelf anders in te delen, maar het gaat mij om het venster wat geopend wordt. Ik zou graag willen dat dit venster een automatische resize functie heeft. Is dit mogelijk? En zo niet in welke bestand dien je welke waarden te wijzigen om het venster een bepaalde grootte mee te geven?
Venster smilies vergroten
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

templates/subSilver/posting_body.tpl schreef: <td colspan="{S_SMILIES_COLSPAN}"><span class="nav"><a href="{U_MORE_SMILIES}" onclick="window.open('{U_MORE_SMILIES}', '_phpbbsmilies', 'HEIGHT=300,resizable=yes,scrollbars=yes,WIDTH=250');return false;" target="_phpbbsmilies" class="nav">{L_MORE_SMILIES}</a></span></td>

Dat had ik al gedaan, maar ik heb nu ff mijn temp geleegd en toen werkte het welmosymuis schreef:templates/subSilver/posting_body.tpl schreef: <td colspan="{S_SMILIES_COLSPAN}"><span class="nav"><a href="{U_MORE_SMILIES}" onclick="window.open('{U_MORE_SMILIES}', '_phpbbsmilies', 'HEIGHT=300,resizable=yes,scrollbars=yes,WIDTH=250');return false;" target="_phpbbsmilies" class="nav">{L_MORE_SMILIES}</a></span></td>