database?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
djaxx
database?
Hello,
Ben aan het proberen om een forumpje te maken op men free webspace van lycos.nl
Ik heb de bijhorende thread mooi gevolgd en het lijkt te werken tot an het installatiegedeelte.
Ik begrijp gewoon het hele database gedeelte niet, die mysql moet ik dat downen en uploaden ofzo? Kan iemand me hier effe door helpen aub? :thumb:
Djaxx
Ik heb de bijhorende thread mooi gevolgd en het lijkt te werken tot an het installatiegedeelte.
Ik begrijp gewoon het hele database gedeelte niet, die mysql moet ik dat downen en uploaden ofzo? Kan iemand me hier effe door helpen aub? :thumb:
Djaxx
Re: database?
Bij Tripod/Lycos moet je database eerst activeren.djaxx schreef:Hello,
Djaxx
-
djaxx
Mag niet, als ze erachter komen dat je het doet wordt je site zonder waarschuwing verwijderd. En let op je metertje, want daar doen ze de laatste tijd ook moeilijk over.djaxx schreef:ok forum draait nu perfect dankzij arjen zijn fantastische hulp... enigeprobleem dat ik nog heb is dat ik die lycos banner bovenaan men pagina niet wegkrijg... is dit mogelijk?
-
Fora